مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

با شهادت «اسماعیل هنیه» وحدت ملی در جبهه مقاومت بیشتر خواهد شد

سردار «خوشبخت» گفت: با شهادت «اسماعیل هنیه» وحدت ملی در جبهه مقاومت بیشتر شد و جبهه مقاومت در مبارزه با این رژیم جعلی که بنیان آن بر پایه قتل، تجاوز و ترور بنا شده از پا نخواهند نشست و خون هنیه ها و حاج محسن ها این مسیر را پررهروتر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳ - 03August 2024

با شهادت «اسماعیل هنیه» وحدت ملی در جبهه مقاومت بیشتر خواهد شدسرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت » مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت «اسماعیل هنیه» اظهار داشت: با شهادت ایشان وحدت ملی در جبهه مقاومت بیشتر شد و جبهه مقاومت در مبارزه با این رژیم جعلی که بنیان آن بر پایه قتل، تجاوز و ترور بنا شده از پا نخواهند نشست و خون هنیه ها و حاج محسن ها این مسیر را پررهروتر خواهد کرد.

سردار خوشبخت هدف این ترور را تضعیف امنیت و ثبات کشور و نیز تلاش برای ضربه زدن به روحیه مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: سخنان ارزشمند سید حسن نصرالله مبنی بر این که رژیم صهیونیستی اکنون بخندد و شیرینی پخش کند، اما بداند به زودی ما شاهد گریه‌ها و نابودی آنان خواهیم بود، مفهوم رویکرد مقاومت را به خوبی نشان داد.

وی گفت: خوشحالی امروز صهیونیست‌ها از شهادت قهرمان جبهه مقاومت، مقدمه گریه فردای شماست. منتظر انتقام سخت باشید. رژیم غاصب صهیونیستی باید تاوان کودک کشی و ظلم در سرزمین فلسطین را بدهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه عنوان کرد: اسرائیل نشان داده که به هیچ قانون و قوانین بین‌المللی و ارزش‌های انسانی پایبند نیست، حامیان اسرائیل باید بدانند در این جنایت‌ها شریک هستند، با وجود شهادت حدود ۴۰ هزار انسان بی‌گناه شامل کودک و زن در غزه، کنگره آمریکا از رژیم صهیونیستی، این جنایت‌کار جنگی حمایت و استقبال می‌کند و این لکه ننگ را بر دامان خود می‌نشانند.

وی افزود: این بدعت و رسم خیلی خطرناکی است که اسرائیل غاصب پایه‌گذار آن است و میهمان و نماینده رسمی کشور فلسطین را در حین استراحت در اقامتگاهش به شهادت می‌رساند.

سردار خوشبخت گفت: سران رژیم صهیونیستی این بار اشتباه راهبردی کردند، دیگر خون جای خون است و باید تقاص و انتقام خون دکتر هنیه مظلوم را که میهمان ما بود، بدهند و غرش موشک و پهبادهای ما به زودی جواب آنها را می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار