معاونت اسناد و کتابخانه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز عنوان کرد:

 کتاب «اعزام» سند افتخار اعزام رزمندگان کرجی در سال‌های دفاع مقدس

«نوروزیان» گفت: کتاب «اعزام» به همت معاونت اسناد و کتابخانه دفاع مقدس استان البرز منتشر شد و این کتاب با گردآوری و تحلیل اسناد و مدارک، روایتی مستند از اعزام رزمندگان کرجی در نخستین سال‌های دفاع مقدس ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۶۸۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵ - 03August 2024

 کتاب «اعزام» سند افتخار اعزام رزمندگان کرجی در سال‌های دفاع مقدس«میثم نوروزیان» معاون اسناد و کتابخانه دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، با اشاره به اهمیت کتاب «اعزام» اظهار داشت: این کتاب که با همت معاونت اسناد و کتابخانه دفاع مقدس و با قلم «مریم بذرافشان» به رشته تحریر در آمده ومدارک و اسناد گرد آوری شده است، گنجینه‌ای ارزشمند از اسناد و مدارک مربوط به اعزام رزمندگان کرجی از سال ۱۳۵۹ محسوب می‌شود.

وی افزود: در این اثر اسناد و مدارک به دقت دسته بندی و تحلیل شده‌اند و تصویر روشنی از روند اعزام رزمندگان استان البرز در نخستین سال‌های دفاع مقدس ارائه می‌دهند.

نوروزیان ادامه داد: کتاب اعزام با رویکردی پژوهشی و مستند، به ابعاد مختلف موضوع اعزام از جمله انگیزه‌های رزمندگان، نحوه سازماندهی و اعزام نیروها، پشتیبانی‌های مردمی و... می‌پردازد.

وی تصریح کرد: این کتاب نه تنها برای پژوهشگران و علاقه‌مندان به تاریخ دفاع مقدس، بلکه برای نسل جوان نیز می‌تواند منبع ارزشمندی باشد تا با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان استان البرز در دفاع از میهن اسلامی بیشتر آشنا شوند.

معاون اسناد و کتابخانه دفاع مقدس استان البرز، خاطرنشان کرد: انتشار این کتاب گامی مهم در جهت حفظ و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگرانی است که برای دفاع از انقلاب و کشور از جان گذشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها