برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب، روحانیون استان اردبیل

مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب، روحانیون استان اردبیل با حضور حجت الاسلام محمدی شاهردی رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ - 03August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج اساتید، طلاب، روحانیون استان اردبیل امروز (شنبه) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدی شاهرودی» رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، حجت‌الاسلام «حسین علیی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)،  «علی واحد» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس،و جمعی از مدیران حوزه های علمیه و سپاه و بسیج در اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام «مهدی نوروزی» مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس گفت: کشتن میهمان و تجاوز به حریم ایران باید با پاسخ متناسب با آن جبران شود.
وی با بیان اینکه اقدام متجاوزین باید توام با تدبیر باشد گفت: کوچکترین احمال در این مورد پذیرفتنی نیست.


مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌های نه ساله حجت الاسلام «سید محمد سید سیاح» مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل در زمان تصدی مسئولیت قدردانی کرد و گفت: صبر، متانت، کیاست از مهمترین خصوصیات مسئول بسیج طلاب است که حجت الاسلام سید سیاح در این مدت به خوبی از عده مسئولیت برآمد.


وی از حجت الاسلام «توحیدی» به عنوان مسئول جدید این سازمان خواست با رعایت اخلاق اسلامی و حفظ شأن طلبگی در مسئولیت جدید ایفای نقش کرده و واسط خوبی بین حوزه‌های علمیه و مجموعه مقدس بسیج برای پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی شود.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول سابق سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۳۸ طلبه و روحانی شهید استان اردبیل، توفیق خدمتگذاری به طلاب و روحانیون، این شاگردان مکتب امام صادق (ع) را بهترین دوران خدمت ۲۰ سال خود نام برد و گفت: صیانت از ارزش‌های اسلام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی مهمترین رسالت بسیج طلاب و روحانیون است که در این مدت تلاش کردیم با همراهی همه اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل در انجام رسالت سنگین و خطیر انجام وظیفه نماییم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل در نه سال گذشته پرداخت و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی، جشنواره‌های متعدد علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در کنار اعزام طلاب و روحانیون به امور تبلیغی از جمله فعالیت‌های این سازمان بوده است.


حجت الاسلام سید سیاح با بیان اینکه طلاب و روحانیون در خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند گفت: دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، صیانت از اصل تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی رسالت ابدی طلاب و روحانیون است.


وی از خدمت رسانی طلاب در ایام کرونا به احاد مردم به ویژه تدفین درگذشتگان این بیماری، اعزام مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان و محرم به اقصی نقاط استان اردبیل به ویژه نقاط محروم و کم برخوردار، اعزام طلاب و روحانیون به اردو‌های راهیان نور و اردو‌های جهادی از جمله فعالیت‌های بسیج طلاب و روحانیون است که همه ساله برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام توحیدی مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولین ادوار در این سازمان گفت: خدمت در سازمان بسیج طلاب و روحانیون سربازی و خدمت به شاگردان مکتب امام صادق (ع) و بهترین نوع سربازی در راه ظهور منجی عالم است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها