معرفی کتاب؛

«فراقی بی پایان»

کتاب «فراقی بی پایان» که چاپ دوم آن توسط انتشارات «معتبر» با شمارگان هزار نسخه با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بازار نشر عرضه شده روایت زندگی بی‌بی سیده «بتول اشرف پور» از بانوان خرمشهری است. 
کد خبر: ۶۸۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ - 03August 2024

«فراقی بی پایان»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، چاپ دوم کتاب «فراقی بی پایان» اثری است که توسط «رضیه غبیشی» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب 116 صفحه‌ای که چاپ دوم آن توسط انتشارات «معتبر» با شمارگان هزار نسخه با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بازار نشر عرضه شده روایت زندگی بی‌بی «سیده بتول اشرف پور» از بانوان خرمشهری است. 

در بخشی از این کتاب آمده است:

بعد از انجام عقد و رفتن به مراسم ختم شهید علی و پس از صرف شام، ماشین آوردند و فریده در حالی که چادر سیاهش را پوشیده بود، سوار بر ماشین به طرف سرنوشت و زندگی‌اش رفت. 

میوه‌های دلم یکی بعد از دیگری به غربت می‌رفتند. فریده هم حاضر نشد جهازش را با خودش ببرد یا تکه طلایی برایش بخرند هر چند خانواده داماد ثروتمند بودند اما فریده اعتقاد داشت این همه شهید داده‌ایم باید مراسم ازدواج‌مان ساده باشد تا الگویی برای دیگران شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها