مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح قرارگاه اربعین جمعیت هلال احمر در مرز خسروی

«محمدی» از افتتاح قرارگاه اربعین جمعیت هلال احمر و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید «عابدین عباسی» در مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ - 03August 2024

افتتاح قرارگاه اربعین جمعیت هلال احمر در مرز خسرویبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدباقر محمدی» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه امروز از افتتاح قرارگاه اربعین جمعیت هلال احمر و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید «عابدین عباسی» در مرز خسروی با حضور «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، سرتیپ پاسدار «محمد نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نزسا و مسوولان استانی خبر داد و اظهار داشت: این پایگاه امداد و نجات در ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع عرصه و ۳۰۰ متر مربع زیربنا و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی افتتاح شده است.

وی بیان اینکه این دومین پایگاه شهرستان قصرشیرین است که مزین به نام شهید «عابدین عباسی» نامگذاری شده است، افزود: شهید عباسی اولین شهید شهرستان قصرشیرین و فرمانده عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان بود که در اول فروردین ماه سال ۱۳۵۹ در مرز خسروی بر اثر اصابت گلولۀ ضدانقلاب به شهادت رسید.

وی بیان کرد: ساختمان این پایگاه بر اثر زلزله سال ۹۶ آسیب دید که با نگاه دبیرکل جمعیت هلال احمر تامین اعتبار شد و در مدت یک سال به بهره‌برداری رسید و تجهیز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همچنین از آمادگی تمام نیروهای جمعیت هلال احمر در ایام اربعین برای خدمات رسانی به زائران خبر داد و گفت: امید است به زودی بتوانیم ساختمان پشت این قرارگاه را به عنوان محل اسکان نیروهای جمعیت هلال احمر نیز تجهیز کنیم.

در این آیین همچنین از تصویر شهید «عابدین عباسی» با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، فرمانده قرارگاه شهید دکامی نیروی زمینی سپاه، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین و مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان های مرزی رونمایی شد.

«یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور امروز به منظور بازدید از روند خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز رسمی خسروی حضور یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار