سوگواره تئاتر خیابانی «امتداد عاشورا» فراخوان داد

دومین سوگواره استانی تئاتر خیابانی با نام «امتداد عاشورا» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر، ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر و سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان به اجرا درمی‌آید.
کد خبر: ۶۸۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ - 03August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، دومین سوگواره استانی تئاتر خیابانی با نام «امتداد عاشورا» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر، ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر و سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان به اجرا درمی‌آید.

انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا، مردم و فرهنگ عاشورایی، حضور و پیاده‌روی اقشار جامعه در اربعین حسینی، تاثیر عاشورا بر فرهنگی اسلامی ـ ایرانی، خادمان موکب‌های حسینی و فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج روحیه مقاومت و مدافعان حرم، ترویج نهضت قیام امام حسین (ع) و تاثیر آن بر سایر ملت‌ها، بانوان عاشورایی در جامعه و عفاف و حجاب موضوعات این سوگواره را تشکیل می‌دهند.

سوگواره تئاتر خیابانی «امتداد عاشورا» فراخوان داد

 مبلغ ورودی سوگواره ۳۰ میلیون ریال است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ آثار خود را به نشانی ماهشهر، فاز سه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر کانون بسیج هنرمندان، تلفن ۰۹۱۶۹۴۹۸۸۵۸ ارسال کنند.

آثار دریافتی در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ بازبینی شده و زمان برگزاری سوگواره بعدا اعلام می‌شود. نفر اول در این سوگواره ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال به عنوان جایزه در هر بخش دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها