کاروان پیاده انصار الحسین (ع) به آبادان رسید

کاروان ۱۳۰ نفره پیاده روی از مشهد به کربلای انصار الحسین (ع) با هدف معرفی و اشاعه فرهنگ حسینی و تبیین حماسه عاشورا بعد از عبور از شهرستان‌های متعدد در مسیر خوزستان به شهرستان آبادان رسید.
کد خبر: ۶۸۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ - 03August 2024

کاروان پیاده انصار الحسین به آبادان رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، کاروان ۱۳۰ نفره پیاده روی از مشهد به کربلای انصار الحسین (ع) با هدف معرفی و اشاعه فرهنگ حسینی و تبیین حماسه عاشورا بعد از عبور از شهرستان‌های متعدد در مسیر خوزستان به شهرستان آبادان رسید.

این کاروان بزرگ برای استراحت در مجتمع فرهنگی شهیده فرهانیان متوقف شد و سپس با طی کردن ۶۶۵ کیلومتر به کربلای معلی خواهد رسید. اعضای کاروان پیاده انصار الحسین (ع) وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم مشهد، برای بیست و چهارمین سال پیاپی از مشهد مقدس تا کربلای معلی را با پای دل طی می‌کنند.

کاروان پیاده انصار الحسین، یک کاروان مردمی است که اعضای این کاروان حدود ۲ هزار کیلومتر در خاک ایران پیاده روی می‌کنند و با عبور از پنج استان کشور از طریق مرز شلمچه و پس از طی تشریفات قانونی وارد خاک عراق خواهند شد و سپس با میلیون‌ها زائر حسینی همراه و ادامه مسیر را در خاک عراق به سمت کربلای معلی پیاده‌روی خواهند کرد، در آستانه اربعین حسینی در حرم سید و سالار شهیدان نایب الزیاره مردم ایران و تمامی دوستداران اهل بیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار