مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

تبیین مفاهیم و حقایق ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه ضروری است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: جنگ تحمیلی متعلق به همه مردم است و باید در جهت تبیین مفاهیم و حقایق ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تلاش کرده و دینمان به شهدا را ادا کنیم.
کد خبر: ۶۸۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ - 03August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست تدوین کتاب نقش شهرستان کهگیلویه در دفاع مقدس با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «ماندنی سیدی» پیشکسوت دفاع مقدس و «سید نورمحمد حسینی» پژوهشگر و پیشکسوت دفاع مقدس برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه» اظهار داشت: هر مقاله و کتابی که نوشته می‌شود اگر بر اساس واقعیت نباشد ارزش آن پایین می‌آید پس باید با واقعیت تطبیق داده شود. 
 
تبیین مفاهیم و حقایق ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه ضروری است
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه در صورت وجود اشکال در کتاب‌های دفاع مقدس امکان مراجعه علمی به آن وجود ندارد، افزود: لازم است کارگروهی علمی و نظامی متشکل از پیشکسوتان دفاع مقدس، نویسندگان و دانشجویان تشکیل شود تا بر روی کتاب‌های چاپ شده نظارت داشته باشند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با تمام توان باید خاطرات رزمندگان دفاع مقدس را برای استفاده پژوهشگران، نسل حاضر و آینده ثبت و ضبط کنیم.
 
این مسئول بیان داشت: باید سراغ فرماندهان بزرگ ملی که رفته و نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس، ثبت و ضبط شوند.
 
وی بر جمع آوری اسناد و مدارک مربوط به دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: اسناد و مدارک پس از اسکن در مراکز مطمئن و با استاندارد‌های سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس تحت نظر و در اختیار پژوهشگران حاضر و آینده قرار می‌گیرند.
 
سرهنگ خواست خدایی تصریح کرد: جنگ متعلق به همه مردم است و باید در جهت تبیین مفاهیم و حقایق ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کرده و دینمان به شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را ادا کنیم. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار