عملیات چهارضلعی برای خون‌خواهی شهدای مقاومت

ایران و بقیه کشور‌های محور مقاومت پرچم خونخواهی شهدا را بالا برده‌اند؛ به‌نظر می‌رسد، این بار مجازات صهیونیست‌ها نسبت به تنبیه آنها در عملیات وعده صادق متفاوت‌تر باشد.
کد خبر: ۶۸۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵ - 04August 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: ترس از انتقام سخت ایران و محور یکپارچه مقاومت اسلامی موجب شده است که صهیونیست‌ها از روز جمعه درحالت آماده‌باش کامل قرار گیرند و در‌های ورودی پناهگاه‌ها را به روی شهروندان تروریست خود باز و حتی برخی از پارکینگ‌های زیرزمینی را به بیمارستان تبدیل کنند.

خونخواهی چهار ضلعی از شهدای مقاومت

در طول ۴ ماه گذشته این دومین بار است که صهیونیست‌ها از ترس حملات انتقام‌جویانه ایرانی‌ها درحالت آماده باش کامل قرار می‌گیرند. اما این دفعه شرایط انتقام فرق کرده است. 

اسرائیل با ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که با پاسپورت دیپلماتیک مهمان جمهوری اسلامی بود، به مردم دنیا نشان داد که ذات این رژیم با ترور نهادینه شده و دولت آن نیز یک دولت کاملا تروریستی است و همیشه به‌دنبال گسترش تنش در منطقه غرب‌آسیا است و تداوم حیات خود را در گسترش آشوب و تنش می‌بیند. 

این جنایت نابخشودنی رژیم صهیونیستی را دوباره در لاک دفاعی فرو برده است تا خود را برای مجازات قریب‌الوقوع ایرانی‌ها و گروه‌های مقاومت اسلامی آماده کند. 

در این رابطه خبر‌هایی هم در برخی از رسانه‌های به‌صورت غیررسمی منتشر می‌شود که آمریکایی‌ها نیز مثل همیشه درحال آماده شدن برای مشارکت در دفاع از اسرائیلی‌های تروریست هستند. 

اما اسرائیل نمی‌داند که این بار، با عملیات متفاوت‌تری از عملیات وعده صادق روبرو خواهد بود. در عملیات وعده صادق ایرانی‌ها به‌تن‌هایی عمق سرزمین‌های اشغالی را بمباران کردند. ولی این‌بار حزب الله لبنان هم حضور خواهد داشت، چون اسرائیلی‌های تروریست، فرمانده ارشد حزب‌الله را در ضاحیه جنوبی بیروت ترور کرده‌اند. 

بر همین اساس بود که «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع شهید فؤاد شکر خطاب به صهیونیست‌ها گفت: «الان بخندید و از ترور موفق شاد باشید، اما به‌زودی برای مدت بیشتری گریه خواهید کرد.»

ضلع سوم این مجازات سخت یمنی‌ها غیور هستند، یمنی‌هایی که روز گذشته در راهپیمایی میلیونی خود تاکید کردند که انتقام خون هنیه و سایر شهدای مقاومت باید از اسرائیلی‌ها گرفته شود. 

البته یمنی‌ها قبل از ترور شهید هنیه درحال بررسی پاسخ کوبنده به صهیونیست‌ها بودند، چون جنگنده‌های صهیونیستی چند روز پیش بندر الحدیده یمن را بمباران کرده بودند و منابع و مخازن راهبردی آنها را از بین برده بودند، اما الان مصمم‌تر از قبل شده‌اند. 

ضلع چهارمی هم برای خونخواهی شهدای مقاومت وجود دارد و این ضلع گروه‌های مقاومت اسلامی عراق هستند. 

طبق گزارش‌های دریافتی، گردان‌های حزب‌الله عراق و دیگر گروه‌های مقاومت عراق بعد از شهادت هنیه متعهد شدند که از مقاومت فلسطین در مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی حمایت کنند. آنها نیز به انجام عملیات نظامی علیه اهداف حیاتی در داخل اراضی اشغالی تاکید می‌کنند. 

آنها تاکید می‌کنند که خون اسماعیل هنیه، فواد شکر و نیرو‌های حشد‌الشعبی هدر نخواهد رفت، بلکه توافقی در محور مقاومت برای ادب کردن رژیم غاصب صهیونیستی با حملات کوبنده وجود دارد. به ویژه اینکه ترور شهید هنیه که مهمان ایران بود خارج از قواعد درگیری است.

ایران و بقیه کشور‌های محور مقاومت پرچم خونخواهی شهدا را بالا برده‌اند؛ به‌نظر می‌رسد، این بار مجازات صهیونیست‌ها نسبت به تنبیه آنها در عملیات وعده صادق متفاوت‌تر باشد؛ اما چقدر و چگونه، نیازمند گذر زمان است.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها