رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

رقابت ۲۰۰ مازندرانی در مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

حجت‌الاسلام «سیفی‌کناری» از رقابت ۲۰۰ مازندرانی در مرحله استانی چهل‌وهفتمین مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ - 03August 2024

رقابت ۲۰۰ مازندرانی در مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقافبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی سیفی‌کناری» رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران عصر امرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش آقایان در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل و در بخش بانوان در مؤسسه نورین بابل طی امروز و فردا، ۱۳ و ۱۴ مرداد در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مجموعاً ۲۰۰ نفر از متسابقان در دو بخش بانوان و آقایان در مرحله استانی این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: پس از ۱۰ سال شاهد حضور متسابقان زیر ۱۸ سال در این دوره از مسابقات هستیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه «سعید قربانی» به‌عنوان ناظر مسابقات در این دوره از مسابقات ایفای نقش دارد، گفت: در بخش آقایان «معتز آقایی» در رشته حسن حفظ، «سیداحمد میریان» در رشته وقف و ابتدا، «حسن ربیعیان» در رشته صوت، «سیدمحمدهادی قاسمی» در رشته لحن، «مرتضی خرمی» در رشته تجوید داوری این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

حجت الاسلام سیفی کناری بیان کرد: در بخش بانوان نیز «اعظم الوندی» در رشته لحن، «محبوبه کاتب» در رشته تجوید، «حوریه اقبایی» در رشته وقف و ابتدا و «زهره مقدسی» در رشته صوت و «فاطمه‌سادات حسینی‌فر» در رشته حسن حفظ کرسی قضاوت را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار