فرمانده سپاه الغدیر خبرداد؛

مهارت‌آموزی سربازان باهدف تقویت فضای کارآفرینی

سردار زارع کمالی از طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه باهدف تقویت فضای کارآفرینی و اشتغال‌زایی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴ - 03August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان یزد، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در دوره خدمت سربازی آموزش و تقویت مهارت‌های سربازان در حوزه‌های مختلف را به‌صورت جدی دنبال می‌کند، اظهار داشت: تمامی سربازها که وارد مراکز آموزشی و مجموعه‌های نظامی می‌شوند باید مهارت‌های عمومی و تخصصی را پشت سر بگذارند و به این روش سعی شده مهارت‌های سربازان تقویت شود.

وی ادامه داد: مهارت‌آموزی در سال جاری با جدیت و اهتمام بیشتری پیگیری می‌شود و در همین راستا صدور کارت پایان خدمت منوط به گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد مهارت‌هایی که سربازان باید در آنها مهارت‌های خود را تقویت کنند شامل پنج محور است تصریح کرد: سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، مباحث حقوقی، سواد مالی، امداد و نجات و یکی از مهارت‌های تخصصی که در قریب 20 رشته برگزار می شود براساس علاقه خود می توانند شرکت کنند.

زارع کمالی هدف از برگزاری این دوره‌ها را تقویت فضای کارآفرینی و اشتغال‌زایی ذکر و گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این دوره‌ها، هماهنگی و همکاری با نهادها و مراکز مرتبط انجام‌گرفته و به‌تمامی سربازانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند گواهینامه معتبر ارائه می‌شود تا بتوانند پس از دوران خدمت خود از آن بهره‌مند شوند.

زارع کمالی در پایان تصریح کرد: سال گذشته در یک دوره مسابقه مهارتی در میان نیروهای مسلح، استان یزد موفق به کسب چهار رتبه برتر شد و امسال نیز این مسابقات در چهار مرحله از تیرماه آغاز و تا پایان آذر ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار