نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجموعه موثر برای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «علیدادی سلیمانی» با بیان اینکه زحمات زیادی در طول سال کشیده می‌شود تا یک مراسم برگزار شود، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجموعه موثر برای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۸۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ - 03August 2024

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجموعه موثر برای انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان امروز در آیین بزرگداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تسلیت شهادت فرمانده مجاهد جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه، اظهار داشت: امید داریم هر چه سریع‌تر شاهد پیروزی همه جانبه جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه در روزهای آینده و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

وی با تبریک 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این شورا همه ظرفیت‌ها را برای برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی پای کار می‌آورد و یک کار بزرگ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه زحمات زیادی در طول سال کشیده می‌شود تا یک مراسم برگزار شود، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجموعه موثر برای انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌ویژه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی زحمات زیادی با استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی و اداری می‌کشد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار