۱۵ شهید و چندین مفقودی؛

جنایت تازه صهیونیست‌ها در محله شیخ رضوانِ غزه

در حمله هوایی ارتش اشغالگر به محله شیخ رضوان واقع در شهر غزه، مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی کاملا تخریب و چندین نفر زیر آوار‌ها مفقود شدند.
کد خبر: ۶۸۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴ - 03August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه‌ای در محله شیخ رضوان در شهر غزه را با چندین فروند موشک مورد هدف قرار دادند. شبکه الجزیره گزارش داد در نتیجه بمباران این مدرسه که محل اسکان آوارگان فلسطینی بوده است، ساختمان مدرسه کاملا ویران و چندین نفر شهید و زیر آوار‌ها مفقود شدند.

جنایت تازه صهیونیست‌ها در محله شیخ رضوانِ غزه

این شبکه قطری با بیان اینکه حمله دوم جنگنده‌های صهیونیست به مدرسه «حمامه» با ۳ موشک و هنگام تلاش تیم‌های امدادی برای کمک به قربانیان حمله نخست انجام شد، اعلام کرد: طی این حمله وحشیانه دستکم ۱۵ نفر شهید شده‌اند که در بین آنها زنان و کودکان هم هستند. الجزیره افزود این مدرسه میزبان شمار زیادی از خانواده‌های آواره فلسطینی بوده است.

وزارت بهداشت غزه امروز در سیصد و دومین روز جنگ غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با ارتکاب ۳ جنایت جدید طی ۲۴ ساعت اخیر، موجب شهادت دست‌کم ۳۱ نفر و مجروحیت ۶۲ نفر دیگر شد. به این ترتیب شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر سال گذشته تاکنون به ۳۹ هزار و ۵۵۰ نفر و شمار مجروحان به ۹۱ هزار و ۲۸۰ نفر رسید. اردوگاه البریج، النصیرات، شمال و غرب شهر رفح، بیت لاهیا و محله الزیتون از جمله مناطق هدف قرار گرفته از سوی رژیم اشغالگر در نوار غزه طی ۲۴ ساعت اخیر است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها