نشست قرارگاه تابان نیرو‌های مسلح استان مرکزی برگزار شد

قرارگاه تابان نیرو‌های مسلح استان مرکزی با حضور سردار رضایار رییس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور، سردار عمومهدی فرمانده سپاه حضرت روح الله استان، امیر کاظمیان ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی، سرهنگ کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از فرماندهان و مسئولین استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲ - 03August 2024

نشست قرارگاه تابان نیرو‌های مسلح استان مرکزی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، قرارگاه تابان نیروهای مسلح استان مرکزی با حضور سردار رضایار رییس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور، سردار عمومهدی فرمانده سپاه حضرت روح الله استان، امیر کاظمیان ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی، سرهنگ کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و جمعی از فرماندهان و مسئولین استان برگزار شد.

سردار رضایار رییس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور در این آیین با اشاره به اهمیت قرارگاه تابان گفت: در راستای پیگیری و انجام امورات مرتبط با پیشکسوتان و وابستگان نیروهای مسلح قرارگاه تابان با محوریت نیروهای مسلح ایجاد و فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه توجه جدی به پیشکسوتان و اهمیت به آنها دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب هم هست، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب میفرمایند: ما باید از سرمایه پیشکسوتان برای جذب جوانان بهره ببریم و لذا پیشکسوتان امروز تاریخ مجسم انقلاب هستند.

سردار رضایار افزود:طی سال های اخیر سازمان بسیج پیشکسوتان زحمات و اقدامات مختلفی انجام داده تا پیشکسوتان جانباز، آزاده، بسیجی، ارتشی و فراجا در کنار هم جمع شوند که در حوزه‌های مختلف بتوان از پتانسیل و ظرفیت آن‌ها در راستای تکریم پیشکسوتان بهره برد. 

رییس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور بیان کرد:امر‌وز این عزیزان اماده هستند تا در تمام برهه‌هایی که انقلاب به آن‌ها نیاز دارد،ورود کنند و این نشان از زنده بودن تفکر جهاد و شهادت دربین جامعه وابستگان و پیشکسوتان دارد که باید حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار