استاندار یزد:

ایران با کار جهادی ایران می‌شود

فاطمی گفت: ایران، ایران نمی‌شود مگر به واسطه تفکر بسیجی و کار جهادی؛ غایت کار کشور با همت بسیجیان و تفکر آن‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵ - 03August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد در مراسم تجلیل از جهادگران برتر استان یزد با اشاره به واژه جهاد اظهار داشت: جهاد از ریشه جهد به معنای کوشش است و براساس آیات قرآن کریم هر تلاشی مصداق جهاد نیست.

وی افزود: جهاد به هر فعالیتی گفته می‌شود که در برابر توطئه دشمنان انجام شود و جهادگران استان نیز در زمینه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی برای ساخت کشور در برابر اقدامات دشمن با جدیت ایستادگی کردند.

استاندار یزد با بیان اینکه در صدر انقلاب اسلامی نیز جوانان ایرانی در بسیج سازندگی، کشور را به سمت پیشرفت حرکت دادند، گفت: روحیه جهادی نسخه شفابخش مشکلات کشور است و شهید رئیسی نیز در کمتر از سه سال ۴۹ سفر استانی و ۳۰ سفر خارج از کشور انجام داد و پس از هر سفر کوله باری از کار و تلاش را به دوش کشید تا شرایط کشور رو به بهبود برود.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی در شرایطی کشور را تحویل گرفت که دوران کرونا، شرایط سخت اقتصادی و مسائل مختلف در یزد همچون دو سیل سهمگین، خارج شدن قطار از ریل و. بر استان و کشور حاکم بود و ایشان با روحیه جهادی خود کشور را مدیریت کرد.

فاطمی با بیان اینکه تفکر جهادی شرایط سخت را قابل تحمل کرد، اظهار کرد: بسیجیان و جهادگران با تفکر جهادی خود در شرایط سخت مسیر کشور را هموار کردند.

وی افزود: ایران، ایران نمی‌شود مگر به واسطه تفکر بسیجی و کار جهادی؛ غایت کار کشور با همت بسیجیان و تفکر آنها رخ خواهد داد و تکلیف مسئولان اجرایی کردن گفتمان و تفکر جهادی در حوزه فعالیت خود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها