فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد؛

رزمایش جهادگران فاطمی تجدید میثاق خدمت به مردم

سردار زارع کمالی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۴ بهانه‌ای شد تا مجددا در کنار یکدیگر جمع شده و تجدید میثاقی برای کار بی‌مزد و بی‌منت برای خلق بهترین‌ها برای مردم عزیز داشته باشیم.
کد خبر: ۶۸۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳ - 03August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع‌کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  عصر امروز در مراسم تجلیل از جهادگران برتر استان یزد با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در استان یزد اظهار داشت: این رزمایش از نهم مرداد ماه تا ۱۹ مرداد ماه انجام می‌شود و بهانه‌ای شد تا مجددا در کنار یکدیگر جمع شده و تجدید میثاقی برای کار بی‌مزد و بی‌منت برای خلق بهترین‌ها برای مردم عزیز داشته باشیم.

وی افزود: مردم ایران همواره ثابت کردند که در عرصه‌های مختلف پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از تمام هستی خود برای رسیدن این انقلاب به اهداف عالیه و ایجاد تمدن نوین اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت در این مسیر سرمایه خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه این رزمایش با حضور ۴۶۵ گروه جهادی و برای انجام بیش از ۶۵۱ پروژه به مدت ۱۰ روز صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: اقدامات بزرگی همچون برگزاری ۱۳۵ کلاس آموزشی و مهارت‌افزایی، توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی، اهدای ۳۰ سری جهیزیه برای زوج‌های کم برخوردار، مرمت و بهسازی ۱۸۰ مدرسه با حضور ۷۸ گروه جهادی، مرمت مسکن‌های محرومین و احیا و لایروبی ۱۲ رشته قنات در این ۱۰ روز به کمک جهادگران انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: افتتاح ۶۹ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلووات در سراسر استان، افتتاح بزرگترین مجتمع پرورش بلدرچین در استان و افتتاح چندین طرح دیگر در سطح استان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این مدت انجام خواهد شد.

زارع‌کمالی با اشاره به عملکرد جهادگران در قالب دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی تصریح کرد: اهدا ۳۳۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ۳ هزار و ۴۰۲ نفر، حمایت و راه‌اندازی هزار و ۳۹۴ واحد تولیدی با تسهیلات قرض‌الحسنه، راه‌اندازی ۱۹خوشه تولیدی با ۱۳۰ کارگاه تولیدی زیرمجموعه و راه اندازی ۱۸ کارگاه تولیدی متمرکز و ... گوشه‌ای از اقدامات جهادگران در قرارگاه اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه سازندگی بیان کرد: جهاد آبرسانی به ۵۸ روستا در پنج شهرستان استان، لایروبی ۱۷۵ قنات و بازسازی آن‌ها، رنگ‌آمیزی و مرمت ۴۸۵ مدرسه در طرح شهید «عجمیان»، آغاز ساخت قریب به ۳۰۰ مسکن محرومین و اقدامات دیگر در بحث توزیع بسته معیشتی و جهیزیه و ... از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: امید است روحیه جهادی که در دولت شهید خدمت‌گزار در میان مسئولان پایه‌گذاری شد در دولت چهاردهم نیز ادامه یابد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها