بازدید خیرین و مسئولین هیئت‌های مذهبی جوان از موزه دفاع مقدس و مقاومت استان

خیرین و مسئولین هیئت‌های مذهبی جوان با دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دیدار و از موزه دفاع مقدس و مقاومت استان بازدید کردند.
کد خبر: ۶۸۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۵ - 04August 2024

بازدید خیرین و مسئولین هیئت‌های مذهبی جوان از موزه دفاع مقدس و مقاومت استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دریادار دوم «رضا عباسی» با خیرین جوان و مسئولین هیئت‌های حسینی شهر تبریز دیدار و گفت و گویی داشتند. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن لزوم بهرمندی از ظرفیت‌های مردمی و خیرین جهت نشر فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر به اهمیت تکمیل محتوای فاخر در موزه دفاع مقدس استان تاکید داشتند.

دریادار دوم عباسی گفت: ریشه حرکت اصلی رزمندگان اسلام توجه و تاسی به فرهنگ و قیام سیدالشهدا علیه السلام و شهدای کربلا بوده است و بر این اساس بزرگداشت حماسه ایثار، شهادت و مجاهدت رزمندگان نیازمند یک حرکت عظیم و حمایت گروه‌های مردمی به ویژه خیرین برای تاثیرگذاری بهتر در جامعه میباشد. پس از برگزاری جلسه‌ای مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولین هیئت‌های حسینی و خیرین که با ظرفیت بالغ بر ۷۰ هزار تشکل مردم نهاد در حال فعالیت می‌باشند به همراه مشاور اقتصادی حوزه خیرین اداره کل حفظ آثار استان از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس و مقاومت بازدید نموده و توافقاتی جهت بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی جهت تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس انجام گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها