مسئول اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی خبر داد؛

برتری دانش‌آموزان استثنایی خراسان شمالی در مسابقات سراسری فرهنگی هنری

«نیازی» از برتری دانش‌آموزان استثنایی استان خراسان شمالی در مسابقات سراسری فرهنگی هنری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 04August 2024

برتری دانش‌آموزان خراسان شمالی در مسابقات سراسری فرهنگیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (یکشنبه) «علی‌اکبر نیازی» مسئول اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی در مراسم تجلیل از شرکت کنندگان مسابقات کشوری دانش‌آموزی در حوزه فرهنگی، اظهار داشت: نوزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری دانش‌آموزان دختر به میزبانی استان همدان برگزار شد و ۳۰ هزار نفر از دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه سطح کشور در مسابقات مقدماتی شرکت کردند.

وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش در هیچ سطح و حوزه‌ای برای دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه، محدودیت ندارد، تصریح کرد: هنر اصیل ایرانی اسلامی همواره با توجه به هویت، رسم و رسومات، آداب و... همراه است. همه افراد جامعه هدف ما در عرصه فرهنگ و هنر از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردارند. ما دانش‌آموزان کم‌توان نداریم بلکه همه دانش‌آموزان ما پرتوان و پرتلاش هستند که جامعه، خانواده و آموزش و پرورش به این عزیزان افتخار می‌کند.

در این مسابقات؛ اسماء دوراندیش، فاطمه شادمان، مونا نظری‌استاد و زهرا خدمتگزار از دانش‌آموزان استثنایی مدرسه گلستان شهرستان فاروج مقام اول نمایش صحنه‌ای در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی هنری دانش آموزان دختر با نیاز‌های ویژه شدند.  همچنین سونیا فروتن دانش‌آموز دختر مدرسه استثنایی قدس شهرستان مانه و سملقان در رشته نمایشنامه خوانی، موفق به کسب مقام دوم کشوری در این رشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار