کارشناس علوم قرآنی:

زیارت امام حسین (ع) راه میانبر برای رسیدن به بهشت است

سرهنگ شوشتری گفت: باب‌الحسین یکی از درب‌های بهشت است. خوش به سعادت کسانی که برای امام حسین (ع) اشک می‌ریزند، قدم برمی‌دارند و مقدمات بهشتی شدن‌شان را با توسل به سید و سالار کربلا فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ - 04August 2024

زیارت امام حسین (ع) راه میانبر برای رسیدن به بهشت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سلسله جلسات محفل انس با قرآن امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در محل نمازخانه این اداره کل واقع در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سرهنگ پاسدار «منصور شوشتری» کارشناس علوم قرآنی در سخنانی ضمن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: سختی تلاوت قرآن در ندانستن آداب و نحوه صحیح اصول نگارشی و خوانش آن است که اگر در این کلاس‌ها آن ها را بیاموزیم بسیار راحت تر و درست تر از همیشه قادر به تلاوت کلام نور هستیم.

وی عمل به دستورات قرآن را یکی از راه‌های سعادت دنیوی و اخروی دانست و افزود: باب‌الحسین یکی از درب‌های بهشت است. خوش به سعادت کسانی که برای امام حسین (ع) اشک می‌ریزند، قدم برمی‌دارند و مقدمات بهشتی شدن‌شان را با توسل به سید و سالار کربلا فراهم می‌کنند.

سرهنگ شوشتری به صفات بارز امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: در بسیاری احادیث و روایات برای سفر حج برخی ملاحظات بیان شده اما برای زیارت امام حسین (ع) هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها