معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد؛

برپایی موکب دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در کربلا

سیدی گفت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای دومین سال متوالی در شهر کربلا طی ایام اربعین برپا می‌شود. در این موکب خدمات فرهنگی، اسکان و درمان به زائران ارائه می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵ - 04August 2024

برپایی موکب دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در کربلابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «سیداحیاء سیدی» معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی‌ ستاد اربعین استان و کمیته بهداشت و درمان این ستاد، اظهار داشت: موسم اربعین، بهار زائران و عاشقان مکتب عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. هنگامه‌ای است که هر کسی با تمام وجودش در راه خدمت‌رسانی و تسهیل زیارت زائران آل‌الله گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از دو هزار دانشجو در این موکب اسکان و پذیرایی شدند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای دومین سال متوالی در شهر کربلا طی ایام اربعین برپا می‌شود. در این موکب خدمات فرهنگی، اسکان و درمان به زائران ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پایان گفت: برای خدمت رسانی در این موکب بیش از ۶۵ نفر از دانشجویان، کارکنان، اساتید و سایر جامعه دانشگاهی علوم پزشکی استان در دو بازه زمانی حدود ۱۴ روزه به کربلا اعزام می‌شوند. همچنین کاروان مجزای دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین شامل ۹۰ دانشجو دختر و پسر از بیست و سوم مرداد ماه به سمت نجف اشرف اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار