مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

«درخشان» گفت: همزمان با نمایش بزرگ و فاخر فصل شیدایی نمایشگاه بزرگ کتاب، علوم قرآنی و محصولات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 04August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «امین درخشان» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع نویسندگان استان اظهار داشت: در حوزه فرهنگ و هنر عرصه‌های متعددی اعم از فیلم، عکاسی، تجسمی و... وجود دارد، اما بدون تردید کتاب از قوی‌ترین حوزه‌ها و مؤلفه‌های فرهنگ یک کشور است.
 
درخشان با بیان اینکه محال است در جامعه‌ای توسعه و پیشرفت باشد، اما آن جامعه نویسنده فاخر نداشته باشد، افزود: کتاب پیشرو در هر فرهنگ و حاکمیت است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به جغرافیای فرهنگی خاص استان اشاره و تصریح کرد: استان نه تنها در دفاع مقدس بلکه در فرهنگ تمدنی با تولید کتاب‌های فاخر در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
 
نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
 
وی عنوان کرد: نویسندگان استان در حوزه مردم شناسی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشرفت بسیار خوبی دارند و این ریشه در روحیه سلحشوری مردم این استان دارد.
 
این مسئول ادامه داد: مردم این استان در دوران دفاع مقدس جزء اولین استان‌های اعزام نیرو به جنگ بود و امروز نیز در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حماسی در صف اول هستند.
 
درخشان خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار جایزه بزرگ کتاب استان برگزار می‌شود و کتاب‌های حوزه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت این ظرفیت را دارند که به عنوان کتاب سال معرفی شوند.
 
وی بیان داشت: همزمان با نمایش بزرگ و فاخر فصل شیدایی نمایشگاه بزرگ کتاب، علوم قرآنی و محصولات فرهنگی در محل پارک مهرورزی یاسوج از ۱۵ مرداد تا ۲۰ شهریور برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها