مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

عیار انسان با مقاومت و مبارزه سنجیده می‌شود

حجت‌الاسلام‌ صاحبقرانی گفت: میزان و معیار ارزش‌گذاری افراد بر اساس ایستادگی در میدان حق و مبارزه با ظلم و ستم است.
کد خبر: ۶۸۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 04August 2024

عیار انسان با مقاومت و مبارزه سنجیده می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «هادی صاحبقرانی گلستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نشست علمی، فرهنگی، ترویجی و تبلیغی سبط النبی (ص) که در مسجد جامع نیلشهر تربت جام برگزار شد با اشاره به شهادت اسماعیل همین اظهار داشت: شهادت مجاهدان مقاومت موجب جاری شدن خون در رگ‌های جامعه می‌شود.

وی با اشاره به مسائل روز و نقش‌آفرینی علما گفت: میزان و معیار ارزش‌گذاری افراد بر اساس ایستادگی در میدان حق و مبارزه با ظلم و ستم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت فرماندهان جبهه مقاومت افزود: کشور‌های اسلامی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها سکوت کردند و موضع نمی‌گیرند و یا به نفع این رژیم کودک‌کش موضع می‌گیرند که شریک جرم و جنایت این رژیم هستند.

این مسئول ادامه داد: شهادت مجاهدان مقاومت به فتح و پیروزی ختم می‌شود و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه «بکشید ما را ملت بیدارتر می‌شود» تصریح کرد: قیام عاشورا در سال ۶۱ هجری قمری اتفاق افتاد و هرروز زنده‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرآن دشمنان را معرفی کرده است خاطرنشان کرد: شیعه و سنی باید از بزرگان و آزادگان همچون امام حسین (ع) درس بگیرند و مسیری را که عزت و افتخار امت اسلام را رقم می‌زند، ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار