رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی خبر داد؛

افتتاح مجتمع‌های قضایی در مشهد

حجت‌الاسلام زرندی گفت: به زودی مجتمع‌های قضایی جدیدی در شهر مشهد افتتاح خواهد شد که تمامی مراحل رسیدگی به پرونده از دادسرا تا دادگاه تجدیدنظر در این مجتمع‌ها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ - 04August 2024

افتتاح مجتمع‌های قضایی در مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، مراسم تکریم و معارفه روسای کل سابق و جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «رضا زرندی» رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر مسئولان قضایی خراسان رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام زرندی با اشاره به موضوع تحول در دستگاه قضایی و ضرورت ارتقا خدمت‌رسانی به مردم در این مسیر اظهار داشت: خدمت به مردم استان خراسان رضوی و مشهد باید متفاوت باشد که این مسئله همواره مورد تأکید رئیس قوه قضائیه نیز بوده است.

وی خطاب به مسئولان قضایی استان گفت: خدمت به مردم این دیار را که همجوار مرقد امام رضا (ع) هستند را از جانب آن حضرت بدانید که با این نگاه خدمت شما به آنان شکل دیگری به خود خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات انجام شده در محاکم مشهد، تصریح کرد: به زودی مجتمع‌های قضایی جدیدی در شهر مشهد افتتاح خواهد شد که تمامی مراحل رسیدگی به پرونده از دادسرا تا دادگاه تجدیدنظر در همان مجتمع انجام خواهد شد.

طی این مراسم «سید حسن حسینی» به‌عنوان رئیس‌کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد معرفی و از زحمات «علی‌اکبر فرزی» تقدیر شد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام «مهدوی» به‌عنوان سرپرست محاکم حقوقی مشهد معرفی و از زحمات «حسین شفیعی» سرپرست سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار