مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی:

«شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس» به رسالت مردمی خود عمل می‌کند

مفتح زاده گفت: در همایش سراسری تکریم از بانوان پیشکسوت و همسران رزمندگان استان مرکزی شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس بعنوان یک ظرفیت معنوی و مردمی و سازمانی بسیار خوب حتما ایفای نقش خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ - 04August 2024

شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس بعنوان یک ظرفیت معنوی و مردمی به خوبی ایفای نقش می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «پروین مفتح زاده» مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی در پنجاه و ششمین جلسه شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: در همایش سراسری تکریم از بانوان پیشکسوت و همسران رزمندگان استان مرکزی شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس بعنوان یک ظرفیت معنوی و مردمی و سازمانی بسیار خوب حتما ایفای نقش خواهد کرد.

مفتح زاده گفت: در این همایش باید بانوانی که شاخصه های الگوی سوم زن را دارا هستند شناسایی و معرفی شوند و اعضای شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس  در شناسایی و معرفی بانوان دقت کنند و طبق معیارهایی که از سوی دبیرخانه همایش مذکور ابلاغ میشود عمل شود.

وی افزود: این تکریم باید در سه قالب سرکشی و دیدار از جامعه هدف شناسایی شده توسط دستگاه اجرایی قبل از برگزاری همایش سراسری،  مراسم تجلیل از همسران رزمنده داخل دستگاهی و در نهایت همایش سراسری رخ دهد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی خاطرنشان کرد:  هر دستگاه موظف است گزارش عملکرد خود را باتوجه به روال تعیین شده به دبیرخانه برگزاری همایش کشوری در استان ارسال نماید، دبیرخانه تولید و پخش تیزر تبلیغاتی از این اتفاق بزرگ را مد نظر گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار