مشاور و دستیار استاندار کرمانشاه در امور عراق خبر داد؛

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای امنیت زائرین اربعین

«امیری» گفت: ما از همه ظرفیت‌های دولتی، خصوصی و توان خیرین عراقی برای امنیت و رفاه هموطنان و زائرین اربعین عزیز بهره خواهیم برد.
کد خبر: ۶۸۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ - 04August 2024
ما از همه ظرفیت‌ها برای امنیت و رفاه زائران اربعین استفاده خواهیم کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «یونس امیری» دستیار استاندار و مشاور کرمانشاه در امور عراق امروز در ارتباط با آخرین تدابیر اندیشیده شده برای استقبال از زائران از طریق مرز خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما از همه ظرفیت‌های دولتی، خصوصی و توان خیرین عراقی برای امنیت و رفاه هموطنان و زائران عزیز بهره خواهیم کرد.
 
مشاور و دستیار استاندار کرمانشاه در امور عراق به منظور تسهیل در تردد هموطنان عزیز از مرز بین المللی خسروی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، از ماه‌ها پیش استاندار کرمانشاه با استفاده از تعاملات نیروهای برون مرزی، رایزنی‌های گسترده‌ای را با مقامات سیاسی، امنیتی و بویژه متنفذین و بزرگان عشیره‌ها و طوایف عراقی در مسیر منذریه تا بغداد انجام داده و در هفته گذشته با اعزام دستیار و مشاور خود در امور عراق، این تلاش‌ها سرعت و وسعت بیشتری یافت. 
 
امیری در ارتباط با آخرین تدابیر استاندار کرمانشاه در این ارتباط گفت: ما از همه ظرفیت‌ها بهره می‌بریم تا به یاری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امکان اعزام زائرین اربعین به صورت سواره و یا پیاده روی ایمن و با خدمات ویژه از خسروی تا کاظمین فراهم شود.
 
وی در این‌باره با اشاره به برخی اقدامات و پیگیری‌ها به ایجاد ده‌ها بنای ثابت تحت عنوان مضیف و مهمانسرا با همت عشریه.های مختلف منطقه اشاره و بیان کرد: افزایش و بهینه کردن خدمات اسکان و اطعام زوار در مسیر منذریه تابغداد و اختصاص بیش از صدهکتار فضای ثابت و موقت و تهیه بیش از ۱۵۰ هزار پرس وعده غذایی گرم، میوه، چای، شربت و....در موکب‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
 
مشاور و دستیار استاندار کرمانشاه در امور عراق همکاری نزدیک بزرگان عشایر وطوایف عراقی و ایجاد هماهنگی وتقویت همدلی بین آنان به منظور تامین حداکثری امنیت و ارایه خدمات شایسته به مهمانان وزوار ایرانی را در قالب دیگر اقدام ویژه در مرز خسروی برای استقبال از زائران عنوان کرد و افزود: همچنین با مقامات سیاسی و امنیتی و بویژه متنفذین و بزرگان برای بهبود حمل ونقل زوار ایرانی در ایام اربعین رایزنی‌هایی صورت گرفته است‌.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار