استاندار گلستان:

اجلاسیه استانی نماز پس از اربعین حسینی برگزار خواهد شد

زنگانه گفت: اجلاسیه استانی نماز پس از اربعین حسینی در شهرستان رامیان به شکلی فاخر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰ - 04August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان امروز در جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گلستان به ریاست آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و دستگاه‌های اجرایی و ستاد اقامه نماز در کسب عنوان‌های برتر استان در اقامه نماز شایسته تقدیر است.

وی افزود: در نمازخانه های بین راهی، نمازخانه های پارک های جنگلی ساماندهی مناسبی با همکاری دستگاه های مسئول صورت گرفته و این نهضت همچنان ادامه دارد تا رضایت مندی گردشگران را فراهم کند.
 
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: از ۱۶ پارک جنگلی ۱۱ پارک متولی دارد که امیدواریم هرچه زودتر برای ۵ پارک باقی مانده متولی تعیین شود تا نظافت، حراست و حفاظت آن بهتر صورت پذیرد.
 
این مسئول گفت: اقدامات حوزه راهداری در زمینه ساخت نماز خانه های بین راهی قابل تقدیر است.
 
اجلاسیه استانی نماز پس از اربعین حسینی برگزار خواهد شد
 
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اقامه نماز اضافه کرد: اجلاسیه استانی نماز پس از اربعین حسینی در شهرستان رامیان بشکلی فاخر برگزار می شود.
 
در ادامه این جلسه آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار داشت: اگرچه تمامی تکالیف دینی مهم هستند اما نماز جایگاهی ویژه ای دارد.
 
آیت الله نورمفیدی یادآور شد: مهمترین و اساس دعوت انبیا نماز و رابطه بین بشر و خداست و اگر آن کم رنگ شود را به بشر با غیر خدا قوت می گیرد.
 
وی گفت: نماز قرار گرفتن در جاذبه رحمت الهی است و اینکه بشر گرفتار طاغوت ها نشود.
 
اجلاسیه استانی نماز پس از اربعین حسینی برگزار خواهد شد
 
وی افزود: امروز باید در مدارس با دانش آموزان حرف بزنیم تا آموزش خود را از منابع غیر دریافت نکنند و به سوالات آنها پاسخگو باشیم.
 
آیت الله نورمفیدی تأکید کرد: شناسایی و حضور روحانیونی که بتوانند با زبان کودکان صحبت کنند در مدارس ضروری است.
 
این مسئول گفت: مساجد بین راهی ، نماد دین و نظام است و باید پاکیزه باشد چرا که در نگاه مردم تاثیرگذار است به همین دلیل دستگاه‌های متولی به حفظ و نگهداری آنها توجه کند.
 
در این جلسه فرمانداران شهرستان های گرگان و رامیان گزارشی از اقدامات شورای اقامه نماز ارائه کردند.
 
انتهای پیام / 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار