سردار عظیمی عنوان کرد؛

آمادگی کامل یگان ویژه برای ماموریت اربعین

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه پاسدارن فراجا از آمادگی حداکثری نیروهای یگان ویژه برای خدمت‌رسانی به زائرین حسینی(ع) در پایانه‌های مرزی طی ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 04August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار علی عظیمی، جانشین فرمانده یگان‌های ویژه پاسدارن فراجا در دومین جلسه قرارگاه ظفر ویژه اربعین حسینی سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: از تمامی تلاش‌های شبانه روزی کارکنان یگان‌های ویژه فراجا که فعالیت‌های آنان را رصد می‌کنم تقدیر و تشکر فراوان دارم.

آمادگی کامل یگان ویژه برای ماموریت اربعین

سردار عظیمی با تاکید بر اینکه لازمه‌ی عدم حضور یگان‌های ویژه در مأموریت اربعین سال‌های آینده به موفقیت نیروهای مرزبانی در اربعین امسال بستگی دارد، افزود: یگان ویژه آمادگی ارائه هرگونه همفکری از لحاظ چگونگی کنترل گیت ها، نحوه‌ی بازرسی و…، را به دوستان مرزبانی دارد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه پاسدارن فراجا تصریح کرد: با توجه به تدابیر سردار فرمانده محترم کل انتظامی امسال نسبت به سال‌های گذشته، با توجه به اینکه بخشی از مأموریت‌ها را به نیروهای مرزبانی واگذار کرده ایم، در واقع ۳۶ درصد نسبت به سال‌های گذشته از نیروهای کمتری بهره خواهیم برد، هرچند این ۳۶ درصد به عنوان نیروهای احتیاط با آمادگی کامل در اختیار قرارگاه‌ها قرار داده خواهد شد.

وی طی ارتباط زنده تصویری با سراسر کشور، ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به فرماندهان و معاونین یگان‌های ویژه استان‌ها، گزارش‌ها، عملکردها و اقدامات صورت گرفته‌ی آنان را در خصوص مأموریت اربعین امسال جویا شد و تصمیمات و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به آمادگی حداکثری نیروهای یگان ویژه پاسداران فراجا برای خدمت رسانی به زائرین حسینی (ع) در پایانه‌های مرزی طی ایام اربعین، گفت: امسال با توجه به اینکه برنامه‌ریزی ها و هماهنگی‌های لازم برای خدمت رسانی مطلوب‌تر نسبت به سال‌های گذشته فراهم شده است توفیق خدمت رسانی بهتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داریم.

سردار عظیمی با بیان اینکه مأموریت اربعین حسینی (ع) ماموریتی بصیرت افزا، معنویت بخش و بسیار ارزشمند است، چراکه خادمی اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری ماندگار است که نصیب کارکنان یگان ویژه پاسداران در سراسر کشور شده است، خاطرنشان کرد: نگاه فرماندهان و کارکنان پلیس ویژه به مأموریت اربعین حسینی (ع) نگاهی آمیخته با عشق به ساحت حضرت سید الشهدا (ع) و اشتیاق خدمت رسانی به زائران است و یگان ویژه به وظیفه ذاتی و انقلابی خود در تحقق هر چه باشکوه‌تر این کنگره عظیم جهان اسلام، مقید و متعهد است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار