همرزم سردار «سلیمانی»:

شهدای ما بیش از مداح و گریه‌کن رهرو می‌خواهند

سردار «اهوازیان» گفت: شهدای ما بیش از سخنران و مداح و گریه‌کن رهرو می‌خواهند و ما در این برنامه‌ها و یادواره‌ها خود را راستی آزمایی می‌کنیم و عهد می‌کنیم که در راه شهدا و امام شهدا هستیم.
کد خبر: ۶۸۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ - 04August 2024

شهدای ما بیش از مداح و گریه‌کن رهرو می‌خواهندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان سپاه قدس و از هم‌رزمان شهید سردار سلیمانی در اجلاسیه بزرگ 250 شهید شمال‌غرب شیراز که به همت سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز همراه با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و نمایش میدانی و اجرای زنده عملیات‌های نظامی 8 سال دفاع مقدس در راستای دومین کنگره 15 هزار شهید سرافراز استان فارس برگزار شد اظهار داشت: شهدای ما رهرو می‌خواهند تا گریه‌کن.

همرزم شهید سلیمانی گفت: شهدای ما چه در ۸ سال دفاع‌مقدس و چه پس از آن در دفاع از حرم و سپس مظلومانی چون فلسطین ایثارگونه جان خود را تقدیم کردند.

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: بعد از شهادت شهید رئیسی، اگر چه وضعیت خاصی حاکم بود، اما انتخابات خوبی داشتیم و رئیس‌جمهور خوبی انتخاب شد.

وی افزود: من لذت بردم وقتی دیدم آقای پزشکیان با پیراهن مشکی برای تشییع شهید هنیه آمد و گریه کرد و پیام خوبی به جبهه مقاومت داد که خواهان انتقام این میهمان شهید هستند.

هم‌رزم شهید سلیمانی با اشاره به فرموده امام راحل که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد افزود: ما مشکلی با رییس جمهور نداریم و مشکل ما با برخی افکار اطرافیان وی است.

وی با اشاره به نماز میت رهبر انقلاب بر پیکر شهید هنیه و تشییع تابوت وی توسط شیعیان پایتخت گفت: هنگام حمله داعش نیز شیعیان به یاری برادران اهل سنت شتافته و مدافع جان و مال و نوامیس آنها شدند.

این فرمانده و پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه ما مهمترین گام وحدت را برداشتیم گفت: امروز نیز خاطرمان مکدر است که مهمانمان را به شهادت رساندند و به همین خاطر رهبر انقلاب لفظ خونخواهی را به کار بردند یعنی اینقدر بزنید تا خون شهید جبران شود در حالی که در مورد شهید سلیمانی و شهید رضی و سردار زاهدی فرمودند انتقام.

این یادگار دفاع مقدس در خصوص خباثت دشمن گفت: در مهمترین روز یعنی شروع به کار دولت جدید و پس از مراسم تحلیف، در مهمترین محور مقاومت و در پایتخت مهم جهان، مهمترین مهمان ما یعنی فرمانده محور مقاومت فلسطین را به شهادت می‌رسانند.

 این سردار جبهه مقاومت با ذکر خاطره‌ای گفت: روزی که شهید هنیه برای شرکت در مراسم شهید رئیسی آمد و اصرار کرد مرا به کرمان ببرید، در کنار قبر حاج قاسم سلام داد و بر روی کاغذ نوشت: حاج قاسم وقتش رسیده به هم برسیم.

سردار اهوازیان با بیان اینکه امروز همه ما ناراحتیم؛ گفت: 10 سال پیش وقتی رهبری فرمودند قریب به دو دهه دیگر اسرائیل نابود می‌شود همه متعجب شدند اما امروز همه حکمت صحبت‌های رهبری را می‌فهمند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه نابودی ظالمان و اسراییل بشارت خدا در قرآن کریم است گفت: در قرآن می‌گوید یهود، جان و مال دوست است و جنگ هم جان و مال می‌خواهد.

هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی، آخرین سنگر دفاع از انقلاب را جلسات شهدایی دانست و گفت: شهدا سخنران و مداح و گریه‌کن نمی‌خواهند بلکه رهرو می‌خواهند و ما در این برنامه‌ها خود را راستی آزمایی می‌کنیم و عهد می‌کنیم که در راه شهدا و امام شهدا هستیم.

وی، حاج قاسم سلیمانی را الگویی برای مدیران کشور معرفی کرد و با بیان اینکه حاج قاسم مدیریت امانتداری را به ما آموخت، ادامه داد: وی 22 سال فرمانده نیروی قدس بود و در همه این سال‌ها یک دلار حق ماموریت نگرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار