برگزاری یادواره سردار شهید «مرتضی حسین‌پور» در شلمان

یادواره سردار سرتیپ پاسدار شهید «مرتضی حسین‌پور شلمانی» فرمانده نابغه جبهه مقاومت در گلزار شهدای شهر شلمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰ - 04August 2024

یادواره سردار شهید «مرتضی حسین‌پور» در شلمان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، یادواره سردار سرتیپ پاسدار شهید «مرتضی حسین‌پور شلمانی» فرمانده نابغه جبهه مقاومت، سه‌شنبه ۱۶ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ در گلزار شهدای شهر شلمان برگزار می‌شود.

فرمانده شهید جبهه مقاومت «مرتضی حسین‌پور» معروف به حسین قمی همان جوان نابغه گیلانی است که مجاهدت‌ها و حماسه‌هایش در جبهه مقاومت مورد تحسین سردار شهید سلیمانی قرار گرفت.

فرمانده نابغه‌ای که امروز باعث افتخار و سربلندی گیلانیان است، نهضت مقاومت عراق به پاس شجاعت و رشادت‌هایش به او لقب «بطل‌الابطال» یعنی قهرمان قهرمانان داده بود و نام وی لرزه به تن تکفیری‌ها می‌انداخت.

وی ارادت خاصی به کریمه اهل‌بیت (س) داشت به همین دلیل نام مستعار "حسین قمی" را برای خود برگزیده بود و به گفته سردار شهید سلیمانی مرتضی اسمش را حسین گذاشت تا راه ارباب را ادامه دهد و در میدان نبرد هرچه بحران سخت‌تر می‌شد، شجاعت، قدرت و احاطه حسین بر بحران بیشتر می‌شد.

وی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۹۶ در دیرالزور در منطقه تدمر سوریه به شهادت رسید و شهید حاج قاسم سلیمانی، ۳۰ شهریور سال ۱۳۹۶ در شلمان لنگرود در مراسم چهلمین روز شهادت مرتضی حسین‌پور این فرمانده نابغه جبهه مقاومت گفت: "کمتر از ۳ ماه دیگر، اعلام پایان داعش و حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود. "

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار