فرمانده سپاه قدس گیلان:

شهید مدافع حرم «مرتضی حسین‌پور» مایه افتخار جبهه مقاومت بود

سردار «دامغانی» با بیان اینکه شهید مرتضی حسین‌پور افتخار جبهه مقاومت در منطقه و کشور است، گفت: این شهید نقش مهمی در موفقیت‌های جبهه مقاومت و نبرد با داعش داشته است.
کد خبر: ۶۸۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ - 04August 2024

شهید مدافع حرم «مرتضی حسین‌پور» مایه افتخار جبهه مقاومت بودبه گزارش دفاع‌پرس از گیلان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی در گلزار شهدای شلمان لنگرود با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اکنون در اوج ذلت خود قرار دارد، اظهار داشت: بعد از عملیات طوفان الاقصی این رژیم کودکش به بهانه ادای حیثیت انواع جنایت را علیه مردم مظلوم غزه انجام داد ولی اکنون به اوج ذلت و انزجار رسیده است.  

وی وضعیت کنونی جبهه مقاومت و استیصال رژیم صهیونیستی را مرهون تلاش‌های شهدای جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: وضعیتی که امروز در جغرافیای فلسطین اشغالی و جبهه مقاومت می‌بینیم همگی مرهون دلاوری‌های شهدایی همچون حسین‌پور و حاج قاسم سلیمانی است، زیرا معتقدیم مأموریت شهدا بعد از شهادت نیز ادامه‌دار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مسلمانان فلسطین را بسیار مهم دانست و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در تمامی اقدامات با یک دیگر هماهنگ بوده و هیچ تفاوتی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

سردار دامغانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به یک باتلاق افتاده است و هر چه بیشتر جنایت می‌کند بیشتر در باتلاق فرو می‌رود و به زودی نابود خواهد شد و اکنون تمامی راهبرد‌های آمریکا و این باند تبهکاری دچار شکست شده است.

وی با بیان اینکه شهید مرتضی حسین‌پور افتخار جبهه مقاومت در منطقه و کشور است، گفت: شهید مرتضی حسین‌پور جزو شهدای شاخص مدافع حرم در گیلان و حتی کشور است که نقش مهمی در موفقیت‌های جبهه مقاومت در نبرد با داعش داشته و تاکنون نتوانستیم ویژگی‌های این شهدا را برای نسل جدید به خوبی معرفی کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره رشد معنوی و دنیوی شهید مرتضی حسین‌پور بیان داشت: شهید حسین‌پور مراحل رشد معنوی و دنیوی را در این دنیا به خوبی طی کرد و به چنان عزتی رسید که شهید سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمود شهید حسین قمی فرمانده نخبه نیروی قدس و نیروی مقاومت است.

سردار دامغانی با تأکید بر نقش مهم شهید مرتضی حسین‌پور در فرماندهی جبهه مقاومت بیان کرد: شهید مرتضی حسین‌پور به واسطه توانایی اداره عملیات مورد اعتماد شهید سلیمانی بوده و در نبرد‌های مهم جبهه مقاومت، این شهید گرانقدر فرماندهی عملیات را بر عهده داشت.  

وی شهید مرتضی حسین‌پور را نمونه بارز جوان در طراز جمهوری اسلامی دانست و افزود: وقتی به ویژگی‌های شهید حسین‌پور می‌نگریم ذهن‌ها به سمت شهید حسن باقری دوران دفاع مقدس می‌رود که در آن سن کم فرماندهی جبهه را بر عهده داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ویژگی خاص شهید حسین‌پور این بود که دستورات را مستقیم از حاج قاسم سلیمانی دریافت می‌کرد و همچنین فرمانده شهدای مدافع حرمی همچون شهید محسن حججی بوده است، گفت: هوش و زکاوت، خوش خلقی، متانت، اخلاق‌مداری، ولایت‌پذیری و اخلاق‌مداری از جمله ویژگی‌های شهید حسین‌پور بوده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار