مسئول بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعزام ۳ گروه جهادی به نیابت از شهید ظفر خالدی به مناطق محروم

سرهنگ کرم نظری از اعزام سه گروه جهادی به نیابت از شهید ظفر خالدی به مناطق محروم شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
کد خبر: ۶۸۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷ - 04August 2024

اعزام ۳ گروه جهادی به نیابت از شهید ظفر خالدی به مناطق محرومبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار کرم نظری مسئول بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شاخص و اقدامات اساسی در سطح سازمان بسیج دانش آموزی، طرح شهید عجمیان است که در قالب نهضت شاداب سازی و رنگ آمیزی مدارس اجرا می‌شود.

نظری افزود: ما این افتخار را داریم که سه گروه جهادی با یاد و نام شهید شاخص کشور «شهید ظفر خالدی» به استان کهگیلویه و بویر احمد- شهرستان دنا- بخش سادات محمودی و روستای خونگاه اعزام کنیم.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های مختلف جهادی از جمله تربیتی، عمرانی، زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی و مسابقات از برنامه‌های این گروه‌های جهادی به شمار می‌روند.

نظری خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش آموزان نخبه ما بتوانند نماینده‌ی خوبی از استان شهید پرورمان در کهگیلویه و بویر احمد باشند.

این گروه‌های جهادی با بدرقه سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کنند سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مسئولان آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری عازم منطقه هدف برای ارائه خدمات جهادی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار