فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

نصب المان‌‌های شهدا در ورودی استان مازندران

سردار «مسلمی» از نصب المان‌هایی با تمثال شهدا در ورودی استان مازندران، بلوار‌ها و میادین اصلی شهر‌ها در راستای دومین کنگره شهدای دیار علویان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ - 04August 2024

نصب المان‌‌های شهدا در ورودی استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران امروز در نشست با شهرداران استان با محوریت دومین کنگره شهدای سرافراز دیار علویان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در کنگره به صورت مرتب پیگیری خواهد شد وضعیت انجام طرح‌های از پیش برنامه ریزی شده از جمله فضاسازی محیطی، المان سازی شهری و برخی از موضوعات اصلی و کلان در استان است که تا مهرماه باید برگزار شود.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها اجرای برنامه «فصل شیدایی» از فردا به مدت ۱۰ شب در ساحل سیترا شهرستان نوشهر است که یک برنامه نمایشی بزرگ و روایت کننده دیار علویان است.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: همچنین المان‌هایی با تمثال شهدا طراحی شده است که در ورودی استان و بلوار‌ها و میادین اصلی شهر‌ها باید نصب شود که در جلسه امروز با شهرداران گزارش پیشرفت آن را پیگیری کردیم.

سردار مسلمی اضافه کرد: برنامه‌های دیگری نیز در این ایام داریم از جمله ساخت فیلم سینمایی با محوریت شهید طوسی که تا این لحظه حدود ۸۰ درصد فیلمبرداری آن صورت گرفته است و تا پایان شهریور به پایان خواهد رسید.

این مسئول بیان کرد: در تدارک برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و نمایشگاه دستاورد‌های موشکی در شهرستان ساری هستیم و همچنین اجلاسیه ملی شهید طوسی جانشین لشکر ۲۵ کربلا هجدهم مرداد در برج میلاد خواهیم داشت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اذعان داشت: برنامه‌هایی هم در حوزه جشنواره‌های مختلف هنری، ورزشی، سرود‌ها و تئاتر در نقاط مختلف استان در حال اجراست که تا پایان شهریور برقرار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار