فرمانده سپاه استان سمنان:

وحدت نماد ایستادگی برابر دشمنان است

سردار «شوقانی» گفت: وحدت نماد ایستادگی و مقاومت برابر دشمنان است،هسته‌های مقاومت و جبهه مقاومت زمینه سازی تمدن نوین اسلامی را در جای جای این عالم رقم خواهند زد.
کد خبر: ۶۸۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ - 04August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم انس و مودت وابستگان، رزمندگان و کارکنان تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان اظهار داشت: اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در واقع تحکیم دائمی و مستمر روح مقاومت با رویکرد جهانی شدن حکومت مهدی (عج) است را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: انشاء الله در آینده‌ای نزدیک هسته‌های مقاومت رجز جهاد فی سبیل الله از باب المندب تا دریای سرخ و از دریای مدیترانه و خلیج فارس تا جبل الطارق و آفریقا و آمریکای لاتین را سر می‌دهند و در راستای نهادینه شدن آیه شریفه «و نریدان نمن علی الذین استضعفوافی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین» گام بر می‌دارند.

وی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت برابر دشمنان در گرو تقویت وحدت و انسجام ملی است و این وحدت باید روز به روز بیشتر و محکم‌تر شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: هسته‌های مقاومت و جبهه مقاومت زمینه سازی تمدن نوین اسلامی را در جای جای این عالم رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار