فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

مهمترین ابزار مقابله با جنگ عقیدتی دشمنان جهاد تبیین و عملیات فرهنگی است

«شوقانی» گفت: امروز دشمن بر ایده، اندیشه و جنگ شناختی متمرکز شده است و مهمترین ابزار مقابله با جنگ عقیدتی دشمنان، جهاد تبیین و عملیات فرهنگی است.
کد خبر: ۶۸۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰ - 04August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود بسیج استان سمنان که در سالن همایش سردار سلیمانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان در بهار سال ۱۴۰۴  اظهار داشت: با حمایت مسئول خانه سرود کشور، مجموعه فرهنگی هنری استان سمنان و بسیج، سرودی که مختص فرهنگ و اصالت شهدای شاخص استان باشد، ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در مرحله نخست برگزاری این کنگره و در دیدار با مسئولین استان سمنان، ساخت یک قطعه سرود در راستای عملیات بزرگ فرهنگی بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه  ۳ هزار شهید استان سمنان در جهاد نظامی و دفاعی ۸ سال دفاع مقدس، شرکت کردند، یادآور شد: رزمندگان دفاع مقدس از همه ی ظرفیت ها برای ایستادگی در برابر دشمن بهره بردند.

وی افزود: اگر دیروز دشمن همه ی قوایش را بر روی جنگ سرزمینی متمرکز کرده بود، امروز بر جنگ ایده، اندیشه و جنگ شناختی تمرکز کرده تا اعتقادات ما را نشانه بگیرد.

شوقانی در پایان با بیان اینکه در این جنگ باید گوش به فرمان ولی فقیه باشید، گفت: اکنون باید به تاسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگ تبیین و عملیات بزرگ فرهنگی شرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار