فرمانده سپاه استان اردبیل:

ایستادگی و مقاومت در برابر حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در غزه وظیفه همه مسلمانان است

سردار «محمدی اصل» گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در غزه وظیفه همه کشورهای مسلمان است، تا صهیونیست‌ها نتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.  
کد خبر: ۶۸۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شب گذشته (یکشنبه) در یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد با محوریت شهید سردار «رحیم واحدی» در مسجد جامع پارس‌آباد، با اشاره به جایگاه رفیع شهدا اظهار داشت: شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، بلکه این ما هستیم که همواره نیازمند شهدا هستیم و برگزاری یادواره شهدا در واقع انتقال پیام شهیدان به نسل جوانان امروزی است. 

ایستادگی و مقاومت در برابر حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در غزه وظیفه همه کشور های مسلمان است
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: شهدای ما در خط مقدم با ایثارگری‌های خود در برابر دشمنان سینه سپر کردند و امروز عزت، استقلال و عظمت ایران اسلامی مدیون ایثار شهداست.

این مسئول افزود: حضور مردم در یادواره‌های شهدا این پیام را به ما می‌دهد که مردم اجازه نمی‌دهند خون شهدا پایمال شود. 

وی همچنین با بیان اینکه همه باید از آرمان‌های شهدای مدافع حرم دفاع کنیم ، افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در غزه وظیفه همه کشور های مسلمان است، تا آنها نتوانند  به اهداف پلید خود دست یابند.  

محمدی اصل با بیان اینکه تربیت و آموزش بر پایه ایمان و انضباط، سازنده و تأثیرگذار است، گفت: ایمان راسخ رزمندگان ما را در برابر تهاجم همه‌جانبه استکبار جهانی آسیب‌ناپذیر کرد. 

وی با اشاره به این که ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام است، ادامه داد: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری‌ها و خون شهدا است. 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: همه این افتخارآفرینی‌ها و خلق عزت و عظمت را مرهون شهدایی هستیم که بی‌ادعا در عرصه دفاع از انقلاب حاضر شده و دشمنان را باقوت و قدرت خنثی کردند.

وی ادامه داد: جوانان شجاع و غیرتمند ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با لبیک‌گویی به فرمان مقتدا و رهبرشان مردومردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و جان خودشان را برای حفظ دین، اسلام، کشور و ناموس تقدیم کردند. 

محمدی اصل گفت: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کم‌رنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک را به دشمن ندادیم، بیان داشت: روحیه، نیت و اهداف پاک شهدا موجب شکست دشمن شد و با رهبری امام راحل، رشادت‌های شهدا و پشتیبانی مردم اجازه نداد که یک وجب از خاک ایران اسلامی به دشمن داده شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برگزاری این مراسم باشکوه یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند. 

این مسئول ضمن عرض تسلیت به شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌ دفتر سیاسی حماس گفت: گرچه رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان بزرگ مقاومت را ترور کرد و به شهادت رساند؛ اما تاریخ نشان داده با شهادت چنین افرادی، حرکت جبهه مقاومت کندتر نخواهد شد و راه مقاومت باقدرت بیشتری ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها