دیدار خبرنگاران نهاوند با خانواده شهدای رسانه+تصاویر

به مناسبت هفته خبرنگار جمعی از مسئولان به همراه اصحاب رسانه و خبرنگاران نهاوندی با خانواده شهدای رسانه نهاوند شهیدان «رضا سوری» و «الله مراد نادری دیدار» و از خانواده آنها تقدیر کردند.
کد خبر: ۶۸۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، همزمان با نزدیک شدن با ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی و دو شهید رسانه شهرستان نهاوند خبرنگاران نهاوند به منظور ارج نهادن به مقام شهدای عرصه اطلاع رسانی به همراه معاون هماهنگ کننده و روابط عمومی سپاه و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرستان نهاوند با خانواده شهدای رسانه دیدار و از آنها قدردانی کردند.

«علی مستوره» معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم، اظهار داشت: رسانه و مطبوعات و شهدای این عرصه در تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات مردم ایران در ادوار مختلف نقش بی بدیلی در آگاهی رساندن به مردم داشتند و این درخت تنومند را با خون خود آبیاری كردند.

وی از خانواده‌های شهدای خبرنگار به عنوان چشم و چراغ رسانه‌ها یاد كرد و افزود: پدران و مادران خبرنگاران شهید در رسانه‌ها از جایگاه بالایی نزد مردم و رسانه و خبرنگاران برخوردارند زیرا آنان با پرورش انسان‌هایی بزرگ درس مقاومت و ایستادگی را به ملت آموختند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: شهدای رسانه شهرستان نهاوند به عنوان شهدای اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن نقش موثری داشتند.

وی متذکر شد: در دوران دفاع مقدس خبرنگاران زیادی بودند كه با تقدیم خون خود ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان را به ثبت رساندند و شهیدان «الله مراد نادری» و «رضا سوری» از جمله این شهدا در شهرستان نهاوند هستند و امروز آثار قلم و عکس و نوشته‌های آنها به الگویی برای نسل جوان رسانه تبدیل شده است.

 در این دیدار اصحاب رسانه ابتدا در گلزار حضور پیدا کردند و سپس به منزل شهدا رفتند و با اهدا لوح تقدیر از خانواده و مقام شامخ شهیدان رسانه قدردانی کردند.

دیدار خبرنگاران نهاوند با خانواده شهدای رسانه+تصاویر

دیدار خبرنگاران نهاوند با خانواده شهدای رسانه+تصاویر

دیدار خبرنگاران نهاوند با خانواده شهدای رسانه+تصاویر

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار