مسئول هیات اندیشه ورز بسیج رسانه نهاوند:

خبرنگاران نهاوند شهدای رسانه را الگوی خود می‌دانند

«چگنی» گفت: خبرنگاران بسیجی نهاوند همیشه یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی می‌دارند و آنان را الگوی اخلاقی و صیانت از قلم خود می‌دانند.
کد خبر: ۶۸۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳ - 05August 2024

خبرنکاران نهاوند شهدای رسانه را الگوی اخلاقی خود می‌دانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، همزمان با نزدیک شدن با ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی و دو شهید رسانه شهرستان نهاوند خبرنگاران نهاوند به منظور ارج نهادن به مقام شهدای عرصه اطلاع رسانی با خانواده شهدای رسانه دیدار و از آنها قدردانی کردند.

 «علی چگنی» مسئول هیات اندیشه ورز بسیج رسانه و خانه مطبوعات نهاوند در این دیدار اظهار داشت: خبرنگاران بسیجی نهاوند همیشه یاد و خاطره شهدای رسانه را با خبرهای امید بخش خود به جامعه گرامی می‌دارند و شهیدان  «الله مراد نادری» و  «رضا سوری» را الگوی اخلاقی و صیانت از قلم خود می‌دانند.

وی افزود: امروز نیز خبرنگاران بسیجی فعال در رسانه‌ها رسالت خطیری را در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به خصوص در مورد شهدای خبرنگار و رسانه دارند زیرا می‌دانند این شهدا در این راه سختی‌های زیادی را متقبل شده‌اند و با ایمان به راه خود برای رسیدن به آن تلاش كرده‌اند و به شهادت رسیدند.

 مسئول هیات اندیشه ورز بسیج رسانه و خانه مطبوعات نهاوند متذکر شد: شهرستان نهاوند در مبارزه بر ضد حکومت ستم شاهی در استان همدان پیشتاز بوده به خصوص در حوزه رسانه به طوری که در این عرصه دو شهید بزرگوار به نام‌های «الله مراد نادری» و «رضا سوری» را تقدیم انقلاب کرده و بعد از شهر همدان بیشترین شهید رسانه را دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار