معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی عنوان کرد؛

اهدای بیش از ۴ هزار جلد کتب دفاع مقدس در آذربایجان غربی

«کریم زادگان» گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴ هزار جلد کتاب دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به ارگان‌های دولتی و نهاد‌های فرهنگی اهدا شده است.
کد خبر: ۶۸۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴ - 05August 2024

اهداء بیش از ۴ هزار جلد کتب دفاع مقدس در آذربایجان غربی

«زهرا کریم زادگان» معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی، با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شناساندن شخصیت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس استان، از اردیبهشت امسال بیش از ۴ هزار جلد کتاب دفاع مقدس به ارگان‌های دولتی، و نهاد‌های فرهنگی اهدا کرده است. 

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف این حرکت فرهنگی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به موضوعات پیرامون ۸ سال دفاع مقدس در این استان است.

کریم زادگان خاطرنشان کرد: در میان کتاب‌های اهدایی، کتب کودک و نوجوان و کتاب‌های تاریخ شفاهی، بیشترین استقبال را داشته اند.

معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی یکی از رسالت‌های مهم اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس را «نشر ارزش‌های دفاع مقدس» عنوان کرد و گفت: از مصادیق بارز این امر، تولید محتوای فاخر و جذاب در قالب کتاب و توزیع درست و اصولی آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار