به منظور بازدید از زیرساخت‌های اربعین؛

وزیر کشور وارد ایلام شد 

وحیدی به منظور بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران و افتتاح دو پروژه، با استقبال رسمی استاندار ایلام وارد این استان شد.
کد خبر: ۶۸۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 05August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (دوشنبه) با استقبال رسمی «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران و افتتاح دو پروژه در مهران و یک پروژه در ایوان و شرکت در ستاد اربعین‌ حسینی و همایش موکب‌داران از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان ایلام است.

وزیر کشور وارد ایلام شد 

وزیر کشور پس از ورود به شهر مهران ابتدا استخر دانش آموزی و سپس درمانگاه تامین اجتماعی مهران را افتتاح و از پایانه برکت و پایانه شهید سلیمانی و جاده پدافندی بازدید و پایان بخش برنامه های سفر وزیر کشور در مهران حضور در نشست ستاد اربعین خواهد بود.

وحیدی سپس به شهرستان ایوان خواهد رفت و تصفیه خانه آب شرب این شهرستان را افتتاح و سپس در همایش موکبداران استان که در مصلی امام خمینی شهر ایلام برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

برای طرح های فوق ۲۸۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای تصفیه خانه ایوان ۱۷۵ میلیارد ، بیمارستان تامین اجتماعی مهران ۷۵ میلیارد و استخر دانش آموزی مهران نیز ۳۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها