مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل:

حمایت از کالای ایرانی و آموزش کسب و کار از برنامه‌های بسیج سازندگی است

سرهنگ پاسدار «نوظهور» گفت: آموزش کسب و کار، حمایت از کالای ایرانی، تقویت قطب‌های شغلی، راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار، از برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۶۸۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،سرهنگ پاسدار «عباس نوظهور» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل امروز (دوشنبه) در همایش مدیران استانی از برگزاری همایش مدیران استانی قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی کشور در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این این دوره توانمند سازی با هدف بررسی مسکلات و موانع پیش روی استان ها در راستای تحقق شعار سال، هم افزایی و انتقال تجربیات با حضور اساتید مجرب کشور طی دو روز در شهرستان سرعین در حال برگزاری است.

آموزش کسب و کار، حمایت از کالای ایرانی، تقویت قطب‌های شغلی، برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل به مباحث این دوره توانمند سازی اشاره کرد و افزود: طرح جهاد روشنایی، تبیین افتخارات قرارگاه اقتصاد مقاومتی، صندوق‌های قرض الحسنه، طرح های اشتغالزایی، طرح های خدمت رسانی از جمله مباحث مطروحه در این دوره آموزشی است.

نوظهور به ماموریت های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: آموزش کسب و کار، حمایت از کالای ایرانی، تقویت قطب های شغلی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مردم یار، حماییت از صنایع دستی، کمک به راه اندازی کارگاه های خرد خانگی و صنایع تبدیلی از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

وی به اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را اولویت بسیج سازندگی نام برد و گفت: کمک به تقویت مشاغل خانگی، کارگاه های کوچک، راه اندازی صنایع تبدیلی در روستاها، ایجاد ارزش افزوده اشتغال در جوامع روستایی و مناطق کم برخوردار شهری، ترویج فرهنگ کار و تلاش،ایجاد مولد در سطح جامعه، در راستای رونق تولید و حمایت از تولید داخلی و دانش بنیان و در نهایت مردمی کردن اقتصاد از اهداف قرارگاه اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار