فرماندار کنگاور خبر داد؛

راه‌اندازی ۱۲ موکب در مسیر زائران اربعین در کنگاور

«صادقی» از برپایی و راه اندازی ۱۲ موکب در مسیر زائران اربعین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 05August 2024

راه‌اندازی ۱۲ موکب در مسیر زائران اربعین در کنگاوربه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «ایرج صادقی» فرماندار شهرستان کنگاور امروز در جلسه ستاد اربعین این شهرستان با تاکید بر رعایت اصول ایمنی، بهداشتی و ترافیکی در ایام اربعین اظهار داشت: حرکت اربعین حسینی دارای ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به اتحاد و همدلی شیعیان در مراسم اربعین افزود: ابعاد اثرگذاری این مراسم از دایره تشیع و مسلمانان فراتر رفته و خنثی‌کننده سیاه‌نمایی‌های دشمنان است.

وی افزود: عنوان «کنگاور منزلگاه عاشقان حسینی» برای این شهرستان، مدال افتخاری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تارک شهر کنگاور نصب کردند و این مهم در پذیرایی از زائران اربعین به خوبی نمود پیدا کرده است.

رییس ستاد اربعین شهرستان کنگاور با بیان اینکه این شهرستان همچون سال‌های گذشته به همت مردم آماده تکریم و پذیرایی زائران اربعین حسینی است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا اسکان، پذیرایی و تردد زائران به بهترین شیوه انجام شود.

فرماندار شهرستان کنگاور ادامه داد: کمیته‌های ۱۰گانه ستاد اربعین مشخص شده و مسوولان کمیته‌ها نیز موظف به تشکیل جلسات مربوطه، ارائه برنامه و جدول زمانبندی اجرای مصوبات هستند و در زمان تعیین شده از سوی ستاد اربعین نیز باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وی یادآور شد: دستگاه های مختلف در حال آماده سازی تجهیزات و زیرساخت های لازم برای ارائه خدمت به زائران اربعین از روستای "رحمت‌آباد" در ورودی شهرستان تا مجتمع سه‌راهی شهید زنگنه هستند.

صادقی از برنامه‌ریزی برای عرضه محصولات تولیدی شهرستان کنگاور از جمله صنایع‌دستی و محصولات کشاورزی در مسیر پیاده‌روی اربعین در مجتمع سه راهی شهید زنگنه خبر داد.

فرماندار شهرستان کنگاور بیان اینکه این اتفاق موجب می‌شود که هرچه بیشتر توانمندی‌های شهرستان به تمام اقشار کشور معرفی شود، افزود: با توجه به اهمیت موضوع برندسازی باید تلاش کنیم تا این محصولات به شکل برند خاص کنگاور به بهترین شکل عرضه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار