جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش:

جنگ شناختی دشمن با نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین خنثی می‌شود

امیر نوری گفت: آمریکا جغرافیای فکری و ذهنی مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده است‌؛ بر همین اساس همه موظف هستند در این جبهه با فرمان و فریضه جهاد تبیین در مقابل اهداف شوم آمریکایی‌ها بایستند.
کد خبر: ۶۸۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ - 05August 2024

جنگ شناختی دشمن با نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین خنثی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «صادق نوری» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در آئین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ درمی‌یابیم که در ۲۰۰ سال گذشته سیاستمداران ایالات متحده از پدیده جنگ و گسترش آن به دنبال منافع مادی و درآمدی هستند.

وی افزود: گواه این ادعا را می‌توان در پدیده‌های جنگی جستجو کرد که یک طرف آن آمریکا ایستاده و از آن حمایت می‌کند تا با فروش تجهیزات و تسلیحات خود منافع مادی ایالات متحده را تامین کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز هرچند پدیده جنگ مانند جنگ جهانی اول و دوم نیست، اما از یک سو راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی و از سوی دیگر جنگ نرم اطلاعاتی و ذهنی، برای سیاستمداران آمریکایی به منابع درآمدی تبدیل شده ‌است.

امیر نوری با بیان اینکه آمریکا جغرافیای فکری و ذهنی افراد را مورد هدف قرار داده‌، گفت: موظف هستند در این جبهه با فرمان و فریضه جهاد تبیین در مقابل اهداف شوم آمریکایی‌ها بایستند.

طی حکمی از سوی امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ «محمدرضا داوودی‌کیا» به عنوان فرمانده تیپ پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش منصوب شد.

سرهنگ داوودی‌کیا پیش از این جانشین تیپ ۱۷۷ ارتش بود و پیش از این امیر سرتیپ دوم «بختیار کرمی‌نیا» عهده‌دار فرماندهی این تیپ بود.

همچنین امیر سرتیپ دوم «بختیار کرمی‌نیا» به عنوان فرمانده لشکر ۸۴ خرم‌آباد منصوب شد.

تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید «محمدجعفر نصر اصفهانی» مستقر در تربت حیدریه در خرداد ماه سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه علیه‌السلام خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می‌دهد.

این یگان نظامی تاکنون هزار و ۵۲۰ شهید و بالغ بر سه هزار جانبار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی‌کرده ‌است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها