فرماندار خرمشهر:

موزه دفاع مقدس خرمشهر شناسنامه هویتی این شهر مقاوم است

خواست‌خدایی از آمادگی جهت هرگونه همکاری با موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر شناسنامه هویتی این شهر مقاوم است.
کد خبر: ۶۸۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان صبح امروز با حضور در دفتر «مسعود خواست‌خدایی» معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با وی در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر گفت‌وگو کرد.

موزه دفاع مقدس خرمشهر شناسنامه هویتی این شهر مقاوم است

فرماندار خرمشهر در این دیدار از آمادگی جهت هرگونه همکاری با این موزه خبر داد و افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر شناسنامه هویتی این شهر مقاوم است.

وی یادآور شد: ماهیت شهری مثل خرمشهر با دفاع مقدس پیوند خورده و همه ما در هر جایگاهی موظف‌ایم که در این حوزه راهبردهایی نوین و اساسی داشته باشیم تا نسل جوان امروز را به عنوان مخاطب اصلی فرهنگ دفاع مقدس از دست ندهیم.

در ادامه سردار مرادحاجتی بر ضرورت تقویت محتوایی و بازسازی موزه دفاع مقدس خرمشهر به عنوان اولین موزه جنگ در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: محتوای غنی، ساده اما تاثیرگذار در این موزه را در هیچ جای کشور نمی‌توان پیدا کرد.

سردار مرادحاجتی گفت: این مرکز به عنوان پربازدیدترین نقطه گردشگرپذیر خرمشهر باید در ابعاد مختلف تقویت شود تا مخاطب در بازدیدهای مختلف از آن دچار تکرار و یا خستگی نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها