قائم مقام شورای وحدت استان قزوین:

شورای وحدت هرگز به دنبال سهم خواهی از دولت نیست

«عباسی» گفت: شورای وحدت هرگز به دنبال سهم خواهی از دولت نیست و از همه جریان‌های سیاسی انتظار داریم که به دولت کمک کنند تا با تحقق وعده‌های عملیاتی در نهایت به رشد و توسعه برسیم.
کد خبر: ۶۸۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «هادی عباسی» قائم مقام شورای وحدت استان قزوین در نشست صمیمی با خبرنگاران استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن محکومیت ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که در جهت وحدت جامعه گام برداریم و نباید اجازه بدهیم که پیروزی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری به نفع برخی از افراد و یا جناح‌ها مصادره شود.

وی افزود: عدم وحدت موجب ایجاد تفرقه و پراکندگی در جامعه خواهد شد که در نهایت زمینه‌های نفوذ و سواستفاده دشمنان را فراهم خواهد کرد  و نتیجه آن هم آسیب همه آحاد ملت است.

عباسی با ببان این که، تمرکز ما در این شرایط حساس بر روی وحدت تشکل‌های تاثیرگذار و نیرو‌های انقلابی و دلسوزان نظام است، گفت: ما در همه عرصه‌ها به دنبال حرکت در جهت منویات مقام معظم رهبری هستیم و باید تلاش کنیم که همدلی میان نیرو‌های انقلابی به حداکثر برسد.

وی ادامه داد: شورای وحدت منحصر به جریان و گروه خاصی نیست و سعی ما حرکت در جهت وحدت کلمه و سرلوحه قرار دادن آن در همه امور است.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی عنوان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، شورای وحدت از حجت الاسلام پورمحمدی در سراسر کشور حمایت کرد، در حال حاضر نیز به پیروی از رهنمود‌های ولی فقیه مکلف هستیم که از دولت آقای پزشکیان که دولت همه مردم ایران است حمایت کنیم تا وعده‌های وی محقق شود.

وی بیان داشت: کسانی که در گوشه و کنار از همین ابتدا پرچم مخالفت با دولت را برداشته اند دلسوز مردم نیستند بلکه به دنبال منافع شخصی خویش هستند در این میان ما وظیفه داریم که با کمک به دولت چهاردهم در جهت تحقق خواسته‌های مردم گام برداریم.

عباسی تاکید کرد: شورای وحدت هرگز به دنبال سهم خواهی از دولت نیست و از همه جریان‌های سیاسی انتظار داریم که به دولت کمک کنند تا با تحقق وعده‌های عملیاتی در نهایت به رشد و توسعه برسیم.

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین در ادامه ضمن تبریک هفته خبرنگار عنوان داشت: از آنجا که خبرنگاران از عناصر اصلی روشنگری در جامعه و پیگیری امور مردم هستند لذا وظیفه داریم که قدردان تلاش و زحمات این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: حرفه خبرنگاران یک کار جهادی است که به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال انجام می‌شود تا آگاهی جامعه بیشتر شود لذا حمایت از این قشر باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار