دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با جانشین سپاه صاحب الامر (عج) قزوین 

سرهنگ «امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با سرهنگ «ابوالفضل طاهرخانی» جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.  
کد خبر: ۶۸۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ - 05August 2024

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار  دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: هدف از این دیدار تعامل و همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان با سپاه صاحب الامر (عج) استان در جهت برنامه های پیش روست.

وی افزود: برای باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس که همزمان با افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین همراه است، نیاز به تعامل با یگان های نظامی و انتظامی و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان است که امیدواریم سال جاری متفاوت تر از سال های گذشته در خدمت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باشیم.

این مسئول افزود: دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه است و مردم همواره در صحنه های مختلف نشان داده اند در دفاع از کیان، نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ، پشت ولایت فقیه ایستاده اند و اجازه کوچکترین تعدی و دخالت بیگانگان و دشمنان را به کشور نخواهند داد.

سرهنگ امیری مقدم ادامه داد: سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، یکی از همراهان اصلی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در جهت بهتر اجرا شدن برنامه های فرهنگی با موضوع ایثار، شهادت و دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان قزوین بصورت سراسری همزمان با سایر استان ها با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

در پایان این دیدار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با اهدای لوح، از تلاش ها و زحمات سرهنگ «ابوالفضل طاهرخانی» جانشین سپاه صاحب الامر (عج) تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار