فرمانده سپاه نینوای گلستان:

دشمن در فضای مجازی از راهبرد روایت برای هجمه سود می‌برد

سردار ملک شاهکوهی گفت: دشمنان اکنون فضای مجازی را ابزار جنگ قرار داده‌اند و از راهبرد روایت برای هجمه استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ - 05August 2024

تعلیم و تربیت و فضای مجازی دو اولویت کانون‌های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان باید باشددشمن در فضای مجازی از راهبرد روایت برای هجمه سود می‌برد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سردار پاسدار «علی ملک‌شاهکویی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان امروز در نشست با مسئولین کانون‌های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان آزادشهر اظهار داشت: با توجه به هجمه دشمنان به دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی و تخریب مسئولین نظام با شایعه پراکنی و تشویش اذعان عمومی، نقش روشنگری بسیج در این زمینه می‌تواند راهگشا باشد و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی در ادامه به خودباوری بسیجی در مقابل دشمن اشاره کرد و‌ گفت: دشمن با نشر اکاذیب و شایعه پراکنی در صدد ناامید کردن نسل جوان است و باید روحیه خودباوری را در جوانان و نوجوانان تقویت کنیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با تاکید بر اینکه دشمن با در جنگ نرم به دنبال دست یابی به اهداف شوم خود است، تصریح کرد: دشمنان اکنون فضای مجازی را ابزار جنگ قرار داده‌اند و از راهبرد روایت برای هجمه استفاده می‌کنند، امروز جنگ نرم و سخت جدای از هم نیستند و باید اذعان داشت جنگ نرم در برخی مواقع از جنگ سخت تاثیرگذارتر است.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند و این موضوع اهمیت فعالیت در فضای مجازی را دوچندان می‌کند تا هر یک از فعالان فضای مجازی به نیابت از شهدا در این فضا ادامه دهنده مسیر شهدا باشند.

در ابتدای این نشست هم یعقوب کوهساریان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن خیرمقدم به مدعوین، گزارشی از روند فعالیت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در مدارس این شهرستان از برگزاری بیش از ۸۰ نشست جهاد تبیین در مدارس برای همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیای آنان خبر داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار