فرمانده هوافراجا خبر داد؛

آمادگی هوافراجا برای انجام ماموریت ایام اربعین

سردار منصوری با اشاره به استقرار نیرو‌های پلیس در مرز چهارگانه افزود: ۱۵ فروند بالگرد و هواپیما به ماموریت اربعین اختصاص داده شد.
کد خبر: ۶۸۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ - 05August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «جلال منصوری نژاد» فرمانده هوا فراجا با اشاره به آماده‌باش کادر پروازی هوا فراجا برای مأموریت بزرگ اربعین اظهار داشت: وسایل پرنده در کنار خلبانان و نیرو‌های این فرماندهی در ورودی‌های کشور، مرز ریمدان و میرجاوه (زائران پاکستان)، مرز دوغارون تایباد (زائران افغانستان) و خروجی‌های کشور؛ مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق، تمرچین و آبادان برای رصد مرزها، مدیریت ترافیکی، کنترل تردد‌ها و مردم یاری.. به کار گرفته‌ایم.

آمادگی هوافراجا برای انجام ماموریت ایام اربعین

فرمانده هوا فراجا خاطر نشان کرد: در ایام اربعین همه کشور بسیج می‌شوند تا این کنگره عظیم به بهترین شکل برگزار و خیل عظیم عاشقان حسینی (ع) روانه کربلای معلی شوند و هواپیمایی پلیس نیز علاوه بر ایفای نقش در مأموریت‌های اشاره شده، در مواردی موضوع انتقال و جابه‌جایی بیماران به مراکز درمانی را نیز دنبال می‌کند.

سردار منصوری نژاد در پاسخ به این سوال که چه تعداد بالگرد و هواپیما از سوی هوا فراجا برای مأموریت اربعین در نظر گرفته شده، پاسخ داد: ۱۵ فروند بالگرد و هواپیما در ورودی و خروجی مرز‌های کشور به زوار اربعین خدمت رسانی خواهند کرد.

وی اشاره کرد: چند فروند هواپیما نیز از سوی هوا فراجا برای تردد مسئولان لشکری و کشوری برای موضوعاتی، چون بازدید از مرز‌ها در نظر گرفته شده است.

فرمانده هوا فراجا در پایان در پاسخ به این سوال که نیرو‌ها و امکانات هوا فراجا تا چه زمانی در مرز‌ها مستقر هستند، گفت: تا پایان مأموریت اربعین و بازگشت زوار به کشور در خدمت عزیزان هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها