فرمانده مرزبانی استان گلستان خبر داد؛

کشف بیش از ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در گلستان

حاتمی گفت: ماموران پس از بازدید و بررسی در پست کنترل و مراقبت مرزی از خودروی ترانزیتی خارجی، تعداد ۵۳ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.
کد خبر: ۶۸۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸ - 05August 2024

کشف بیش از پنج هزار نخ سیگار قاچاق در گلستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: در پی اخبار واصله منابع و مخبرین مبنی بر قاچاق سیگار به داخل گمرک مرزی اینچه برون و جاسازی آن در کابین خودرو ترانزیتی و انتقال آن به کشور ترکمنستان، این خبر در دستور کار ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور به موقع و اشراف اطلاعاتی مرزبانان و شناسایی و تحت نظر داشتن قانون گریزان در حوزه مرزی افزود: ماموران پس از بازدید و بررسی در پست کنترل و مراقبت مرزی از خودروی ترانزیتی خارجی تعداد ۵۳ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

این مسئول یادآور شد: حسب دستور مقام قضایی پاسپورت متهمین توقیف و خودروی مذکور در محوطه گمرک پارک و سیگار‌ها تحویل انبار تملیکی شد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و موضوع از طریق پاسگاه و مرجع قضایی تحت رسیدگی است.

فرمانده مرزبانی استان گلستان خاطرنشان کرد: مرزبانان با رصد واشراف اطلاعاتی درحوزه مرزی اجازه هنجارشکنی را به احدی نخواهند داد و مرزبانان این فرماندهی با تلاش و حساسیت بالا با هرگونه جرایم مرزی از جمله ورود و خروج غیر مجاز، شکارچیان غیر مجاز، مشروبات الکلی و... مقابله خواهند کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار