سنت‌های اشتباهی که همچنان قربانی می‌گیرد+ فیلم

با وجود اینکه آداب و رسوم ازدواج و آیین سنتی در جشن‌ها و به خصوص مراسم ازدواج جذابیت‌های خودش را دارد، اما متأسفانه شاهد هستیم رسم غلط تیراندازی در برخی عروسی‌ها و جشن‌ها همچنان وجود دارد و در برخی موارد شادی را به عزا تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۶۸۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ - 05August 2024

گروه جامعه دفاع‌پرس: با وجود اینکه آداب و رسوم ازدواج و آیین سنتی در جشن‌ها و به خصوص مراسم ازدواج جذابیت‌های خودش را دارد، اما متأسفانه شاهد هستیم رسم غلط تیراندازی در برخی عروسی‌ها و جشن‌ها همچنان وجود دارد و در برخی موارد شادی را به عزا تبدیل می‌کند.

سنت‌های اشتباهی که همچنان قربانی می‌گیرد+ فیلم

متأسفانه این رسم غلط در بیشتر موارد با تلفات جانی فراوانی همراه بوده و بارها مراسم شادی را به عزا تبدیل کرده اما همچنان برخی هم هستند که این عمل نادرست را تکرار و نادانسته آن را در بین دیگر جوانان نیز ترویج می‌کنند.

این افراد بر این باورند که با شلیک چند گلوله، موجبات شادی جمعیت حاضر در مراسم فراهم می‌‌شود اما غافل از این حقیقت هستند که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در بین زنان و کودکان، در برخی از موارد افرادی به قتل رسیده و برخی داغدار شده‌اند و جمعی نیز زخمی و سر از بیمارستان درآورده و در نهایت مراسم شادی به عزا تبدیل شده است.

فرماندهی انتظامی کل کشور در این خصوص ویدئویی منتشر کرده که در ادامه می‌بینید: 

 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار