پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس به مناسبت تاسیس شورای تبلیغات اسلامی

سرهنگ پاسدار «امیری مقدم» با صدور پیامی فرار رسیدن سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی فرار رسیدن سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

۱۲ مرداد ۱۳۵۹ با دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاسیس و پایه گذاری شد.

این شورا از همان ابتدا بر اساس وظایف تعیین و محول شده به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادی انقلابی ظاهر شد و گام اساسی در جهت ترویج و توسعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی برداشت که اقدامات این شورا تا به امروز با قدرت و صلابت در مسیر تقویت فرهنگ غنی جمهوری اسلامی ادامه داشته است.

از جمله مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۴۴ سال گذشته در زمینه دفاع مقدس و بزرگداشت آرمان شهدای انقلاب اسلامی بوده است که موجب ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین عموم مردم از جمله نسل جوانان شده است.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های جهادی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال‌های فعالیت این نهاد، فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا را به حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین شهسواری» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین و کارکنان این نهاد پر افتخار تبریک و تهنیت می‌گویم امید است که با همراهی و هم افزایی این شورا و تمامی نهاد‌های انقلاب شاهد نهادینه شدن روز افزون فرهنگ انقلاب اسلامی از جمله ایثار و شهادت در سطح جامعه باشیم.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم 

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار